Translate

czwartek, 27 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach...

Hej! 
Co u Was słychać po Świętach? Też Wam tak szybko minęły?
Według mnie zawsze trwają zbyt krótko... Najlepszy jest ten czas oczekiwania i przygotowań, kiedy panuje taka magiczna, świąteczna atmosfera. No i oczywiście później te wyczekiwane, wyjątkowe trzy dni Świąt, które spędzamy razem z rodziną. Niestety co dobre, szybko się kończy..
Teraz pozostaje nam odliczanie dni do końca roku i Sylwestra :)

Poniżej załączam kilka moich zdjęć z ostatnich dni.
Trzy pierwsze były robione dzisiaj, gdy większość dnia spędziłam w galerii handlowej na zakupach (zaczęły się przeceny:)).
Miałam na sobie nowy koralowy sweterek z Vero Mody (cena: 79,9 zł), który znalazłam między innymi pod choinką :) 


Kolejne zdjęcia były robione podczas Świąt.
Pierwsze z nich to mój strój Wigilijny.
Na tę okazję wybrałam nową spódniczkę z baskinką wykonaną z weluru, którą kupiłam dzień przed samymi Świętami w Bershce. Zapłaciłam za nią 79,9 zł i teraz trochę żałuję, bo dzisiaj widziałam, że jest przeceniona i jej cena wynosi teraz 49,9 zł. Jeśli którejś z Was się podoba to gorąco polecam kupić. Za obecną cenę według mnie się opłaca. Spódniczka jest zapinana z tyłu na złoty suwak.
Do spódniczki dopasowałam koronkową bluzkę z Vero Mody - mój niedawny nabytek, o którym pisałam ostatnio na blogu (cena bluzki: 45 zł). Szare rajstopy ze wzorem kupiłam w zeszłym roku w Calzedonii.
Ostatnie zdjęcie było robione wczoraj podczas drugiego dnia Świąt, który spędziłam u mojej babci i dziadka. Jak widzicie znów ubrałam welurową spódniczkę z baskinką z Bershki. Tym razem dobrałam do niej kremową koronkową bluzkę kupioną w H&M (cena 79,9 zł) oraz beżowe rajstopy ze wzorem z Calzedonii.
Jak pewnie zauważyłyście na wszystkich zdjęciach na nogach mam moje ulubione czarne botki z Zary. Są bardzo wygodne i według mnie świetnie pasują zarówno do spodni jak i do spódniczek. Dla zainteresowanych dodam, że są dostępne obecnie w Zarze za niecałe 200 zł (chyba 179) :)

P.S. Dzisiaj odwiedził mnie trochę spóźniony listonosz i przyniósł kartkę z życzeniami świątecznymi. Dziękuję Ci Dagusiu za piękne życzenia :*

20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, a te botki pasują do każdego stroju:)
    I jak tam, znalazłaś coś na przecenach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak narazie upolowałam bordowy sweterek w Stradivariusie, przeceniony z 99,9 na 59,9 :) jutro dalsze poszukiwania ;d

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    Co do przecen w galeriach - sama muszę się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ja również zaliczyłam powrót... ale jeszcze mamy sylwestra :p

    OdpowiedzUsuń
  4. swlicznie wygladasz w tym pierwszym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz!
    buty są naprawdę świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hi,
    you have a very nice blog and so I decided to follow you.
    I wish you a Happy New Year and if you have time ... come visit my blog http://lacreativitadianna.blogspot.it/ greetings from italy soon.

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek rewelacja, zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kartki:) Taka piękna tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń