Translate

środa, 19 grudnia 2012

Promienna skóra pełna złotego blasku, dzięki balsamowi rozświetlającemu ze złotymi drobinkami Marion

Hej!
Zbliża się okres Świąt, a po nich Sylwester i karnawał, a więc czas imprez i zabaw.
Nie może więc zabraknąć wśród naszych kosmetyków balsamu rozświetlającego, który nada naszej skórze blasku i podkreśli jej kolor.
A co Wy na to jeżeli taki balsam oprócz upiększenia naszej skóry dodatkowo zadba o nią i dzięki zawartości masła shea, witaminy E oraz prowitaminy B5 zapewni jej optymalny poziom nawilżenia, złagodzi i zregeneruje podrażnienia oraz zapobiegnie procesom starzenia?
Niemożliwe? A jednak! :)

Ja już swój ideał znalazłam, a jest nim balsam rozświetlający ze złotymi drobinkami, który mam przyjemność testować w ramach współpracy z firmą kosmetyczną Marion.

Balsam jest zamknięty w małym 100ml opakowaniu, co z jednej strony jest zaletą, a z drugiej wadą. Zaletą, bo się wszędzie bez problemu zmieści i możemy go mieć zawsze przy sobie, a wadą, bo chciałabym mieć go więcej ;d No ale wszystkiego mieć nie można. Zawsze przecież możemy sobie kupić kolejne opakowanie :)
Konsystencja balsamu jest lekka, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę. Aplikacja jest bardzo przyjemna dzięki słodkawemu zapachowi, który kojarzy mi się z budyniem. Balsam zawiera złote drobinki, które nadają skórze promienny wygląd i zdrowy blask. Efekt nie jest jednak przesadzony, a subtelny i delikatny. Skóra po nasmarowaniu jest przyjemnie gładka i miękka w dotyku. Obiecany efekt nawilżenia - osiągnięty!
Skóra piękna i zadbana, a także nawilżona i wypielęgnowana - to wszystko dzięki jednemu balsamowi! Czego chcieć więcej? 
Ja jestem z niego bardzo zadowolona, więc i Wam go polecam. Zwłaszcza, że zbliża się Sylwester, a taki balsam jest idealny na ten czas, abyśmy tej nocy mogły zalśnić :)

No i na koniec zdjęcia pokazujące jak balsam się prezentuje na skórze.
Załączam też zdjęcie wewnętrznej części dłoni, bo jakoś lepiej mój aparat uchwycił na nim drobinki :)
Lubicie balsamy rozświetlające? Może któraś z Was miała ten balsam? Jeśli tak, to ciekawa jestem Waszych opinii :)

8 komentarzy:

  1. Nie dla mnie . Nie lubię balsamów z świecącymi drobinkami .

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i uwielbiam :) ślicznie pachnie, i nienachalnie rozświetla :) buziam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię balsam rozświetlający z dove:) bo żadnego innego nie miałam:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam takiego jeszcze. Miałam z 4 pory roku i też się fajnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście jak na balsam to dość małe opakowanie, no ale liczy się efekt:) Ja jeszcze nie miałam nigdy takiego balsamu rozświetlającego, ale chyba muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego typu kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich, może pora zacząć? :)

    OdpowiedzUsuń