Translate

piątek, 14 grudnia 2012

Piękne i zdrowe włosy, czyli stylizacja i pielęgnacja ze sprayem Keratin Mix firmy Marion

Na początek może krótka informacja na temat moich włosów i ich rodzaju.
Parę lat temu namiętnie używałam prostownicy. Można nawet śmiało powiedzieć, że się z nią nie rozstawałam - używałam nawet kilka razy dziennie. Jak się można łatwo domyślić, po takich zabiegach, moje włosy nie były w dobrym stanie. Co więcej - w dotyku i wyglądzie przypominały siano: były napuszone, a po zetknięciu z wilgotnym powietrzem momentalnie się skręcały (nie wspominając już o deszczu..). Na szczęście w porę się opamiętałam i mimo zainwestowania pieniędzy w kolejną dobrą prostownicę w tej chwili od ładnych kilku lat mam ją głęboko schowaną i nie zamierzam jej stamtąd wyciągać :)

Teraz moje włosy są raczej proste, ale nie do końca. Bywa, że po umyciu układają się w lekkie fale. Jeżeli natomiast chcę uzyskać efekt idealnie prostych i gładkich włosów mam swojego faworyta, który umożliwi mi to bez użycia szkodliwej prostownicy :)

Przedstawiam Wam spray prostujący włosy Keratin Mix firmy Marion, który łączy w sobie podstawy pielęgnacji i stylizacji.
Spray został stworzony specjalnie z myślą o włosach słabych, zniszczonych, przesuszonych i niezdyscyplinowanych. Jego zadaniem jest nie tylko doprowadzenie ich do ładu i wyprostowanie, ale też poprawa kondycji włosów, uzupełnienie niedoboru składników naturalnych oraz ochrona przed szkoliwymi czynnikami zewnętrznymi i wysoką temperaturą. 
Spray znajduje się w 130ml buteleczce atomizerem, dzięki któremu aplikacja jest bardzo prosta i wygodna. Dodatkowo ma bardzo przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach.
Można go stosować na dwa sposoby: spryskać nim suche lub wilgotne włosy przed użyciem prostownicy lub przed suszeniem włosów suszarką. Ja zdecydowanie wybieram i Wam też doradzam opcję nr 2.
Spryskuję osuszone ręcznikiem, wilgotne włosy i przeczesuje je grzebieniem, aby rozprowadzić preparat na całej długości włosów. Następnie rozpoczynam suszenie, podczas którego modeluje włosy przy pomocy szczotki. Zawarta w sprayu keratyna regeneruje i chroni włosy przed gorącym powietrzem suszarki.
Efekt? Idealnie proste, gładkie włosy, o pięknym zdrowym połysku! Ponadto zauważyłam, że nie straszna jest im wilgotność powietrza, która do tej pory powodowała, że włosy zaczynały się skręcać. Dzięki temu sprayowi mogę o tym zapomnieć. 

Poniżej zdjęcia moich włosów. Jedno przy świetle dziennym, drugie przy sztucznym oświetleniu. Niestety nie mam zdjęcia całych włosów, bo akurat jestem sama w domu i musiałam sobie jakoś sama poradzić :)

Spray mam przyjemność testować w ramach współpracy z firmą Marion, nie ma to jednak wpływu na moją ocenę.

Na koniec przypominam o moim pierwszym rozdaniu na blogu, do którego serdecznie wszystkich zapraszam (tutaj) :)

7 komentarzy:

  1. widziałam ten spray i zastanawiałam się czy działa.. :) skoro mówisz że tak to super, muszę go wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek włosów masz :)
    W końcu muszę się wybrać na miasto i znaleźć ich kosmetyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten spray ale jeszcze nie używałam ;) ale zbliża się okres gdy będę używać ;) :D buziam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) sama zmuszam się do wypróbowania czegoś takiego, no i może warto zaryzykować ? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny ten kosmetyk, bardzo by nam się przydał.

    OdpowiedzUsuń