Translate

sobota, 15 grudnia 2012

Nowe współprace - MARC ANTONY oraz DLA KOSMETYKI :)

Hej! 
Wczoraj otrzymałam dwie bardzo miłe przesyłki i dzisiaj pokaże Wam ich zawartość :)
W pierwszej paczce jak możecie się domyślać po napisach na kartonie znajdowały się kosmetyki marki MARC ANTHONY. W ramach współpracy z agencją Get in Touch Beauty PR & Advertising Agency otrzymałam niedawno propozycję przetestowania trzech profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów:
1) szampon rewitalizujący z marokańskim olejkiem arganowym
2) odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym
3) terapia rewitalizujuąca z marokańskim olejkiem arganowym
Na zdjęciu widoczna jest również kartka z życzeniami świątecznymi oraz karteczka z kilkoma słowami od Pana Piotra.

Druga przesyłka zawierała krem Niszczy pryszcz na noc oraz dwie próbki kremu Dar piękna również na noc, które otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą kosmetyczną DLA KOSMETYKI.
Z obu przesyłek jestem bardzo zadowolona. Obu firmom serdecznie dziękuję za przesłane kosmetyki i zabieram się za ich testowanie :)

Może któraś z Was miała jakiś z powyższych prodktów? Jeśli tak, to ciekawa jestem Waszych opinii :)

No i na koniec małe przypomnienie o moim pierwszym rozdaniu, do którego Was serdecznie zapraszam (tutaj). Konkurs trwa do poniedziałku :)

14 komentarzy:

  1. zazdroszczę współpracy z Marc Anthony :) czekam na recenzje;) ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niszcza pryszcza, ale szału nie ma:P
    Jak na razie to krótko używam, moż po dłuższym czasie będą efekty:P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje nowych współprac :) ja już testuje kosmetyki z MARC ANTHONY :) świetnie wygładzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnego z tych produktów dlatego też jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy ;) nie miałam żadnego z tych kosmetyków więc czekam na opinie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję produktów z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kosmetyków, żadnego nie miałam i jestem bardzo ciekawa tego kremu z DLA ;)
    Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, miłego testowania!

    Wzięliśmy udział w Twoim konkursie, nie mamy szczęścia w blogowych konkursach, jeszcze nigdy nie wygraliśmy, ale może tym razem... dzięki magii Świąt;*:*

    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  9. congrats! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja także czekam na recenzje! :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi, z niecierpliwością czekamy na wyniki konkursu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro rano z siostrą wyłonimy zwycięzce i ogłoszę wówczas wyniki konkursu :)
      dzisiaj jeszcze do końca dnia można się zgłaszać :)

      Usuń