Translate

niedziela, 30 grudnia 2012

Imprezowy look

Hej!
Jak tam przygotowania do Sylwestra? Sukienki gotowe na jutro? :)

Dzisiaj mam dla Was zestaw z piątkowej imprezy w klubie. 
Na tę okazję wybrałam czarną koronkową bluzkę, czarne rurki i moja nowość upolowana podczas wyprzedaży - czerwone botki na szpilce kupione w River Island za 145 zł (przecenione z 299 zł). Specjalnie ubrałam czerwony stanik prześwitujący przez bluzkę, ponieważ idealnie pasował do koloru butów. 

Jak widzicie botki są bardzo wysokie, ale przetrwałam w nich całą imprezę od 20 do 5 rano, więc zdały swój test pozytywnie. Nie będę jednak udawać, że są bardzo wygodne, bo pod koniec imprezy wysokie 15-centymetrowe szpilki dały o sobie znać i niestety stopy zaczęły mnie boleć. Ale większość imprezy spędziłam na parkiecie, więc jestem z nich bardzo zadowolona.

Na początku jednak miałam pewne obawy co do ich kupna, bo takie buty nie są zbyt funkcjonalne i nie do wszystkiego pasują. W końcu jednak uległam i zachęcona ponad połowę obniżoną ceną zdecydowałam się je kupić. Nie żałuję, że podjęłam taką decyzję :)

A Wam jak się podobają?

30 komentarzy:

  1. strasznie prześwitująca bluzka, idealna na imprezę :D aaa buciki są cudne, dobrze ,że je kupiłaś- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dopasowałaś ten stanik z kolorem butów:) Buty za 145 w RI to jak za poł darmo:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja będę leżała w łóżko:(

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    http://lookrecya-fashion.blogspot.com/2012/12/wieeeeeki-mnie-nie-byo-wiec-czas-na.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że je kupiłaś :) Bo są ładniusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. botki <3
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

      Usuń
  6. Ja nie przepadam za butami na obcasie, ponieważ moja noga strasznie przy tym cierpi, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely outfit!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są cudowne a strój masz idealnie imprezowy- podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne buty!! :) i za taką cenę?! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. botki są piękne, ale straaasznie wysokie! miałabym w nich prawie 2metry:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo wspaniała cena! Dobrze, że je kupiłaś, bo są genialne !!:) Pięknie wyglądasz:) Mam nadzieję, że jutro pokażesz kreacje na Sylwestra ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedne z moich ulubionych :) słodko pachną :D
    ale masz włoooski :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie buty *.* prze piękne !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jutro będę super pociągająca... nosem:P katar mnie wykończy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to razem wygląda :D i muszę kupic sobie taki balsam rozświetlający co pokazywałaś kilka notek wcześniej, idealny na sylwka:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite są te buty! Gratuluję, że w nich wytrzymałaś :) Fajne połączenie kolorów- buty plus biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baaardzo ładne, ale za różem nie przepadamy!!:);)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor, uwielbiam taką czerwień :*
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) U mnie dużo rzeczy do zrobienia samodzielnie ( D.I.Y) dodajemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie zbyt wysoki obcas
    ale stylizacja OK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na 15 centymetrowy obcas są całkiem wygodne :)
      pewnie ze względu na dość wysoką platformę wewnątrz buta :)

      Usuń
  20. Świetne masz te botki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. no sam sex :) mega masz botki...zajebiscie mi sie podobaja - sorki za wulgaryzm ale nei znam słowa które odzwierciedliło by mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nono ale sexi look :D Buciki bardzo odważne i oryginalnie, świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie! Buty fenomenalne:) Upolowane na przecenie - bardzo dobrze:) Masz długi nogi i powinnaś je pięknie eksponować.

    OdpowiedzUsuń