Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year!

Hej Kochane :*
To mój ostatni post w tym roku. Następny będzie już w 2013 :)
Z tej okazji pragnę Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia.
Przede wszystkim zdrowia, szczęścia oraz miłości.
Oby ten Nowy Rok był lepszy niż mijający.
Żeby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia.
Abyście dalej prowadziły swoje wspaniałe blogi, które uwielbiam czytać.
Mam nadzieję, że spotkamy się wszystkie w tym samym gronie w 2013 roku :)
No i życzę Wam również wspaniałej, szampańskiej zabawy sylwestrowej :)
Bez względu na to, gdzie spędzacie dzisiejszy wieczór - czy wybieracie się na bal, imprezę, domówkę, czy zostajecie w domu. Mam nadzieję, że każda z Was miło spędzi ten ostatni wieczór i z radością przywita Nowy Rok :*
Wszystkiego dobrego! Bawcie się dobrze! :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję:) Ja Tobie również życzę zdrowia , spełnienia marzeń i udanej zabawy sylwestrowej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego 2013 roczku ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze sylwester sie udal:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego 2013 tego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń w nowym roku, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń