Translate

środa, 14 listopada 2012

Współpraca - Get in Touch Beauty PR & Advertising Agency + Konkurs :)

Hej kochane :)

Chciałam Wam się pochwalić, że nawiązałam współpracę z Get in Touch Beaty PR & Advertising Agency, w ramach której niedługo przetestuję produkty marki Marc Anthony do pielęgnacji włosów z marokańskim olejkiem arganowym ;)

Dla Was mam ciekawy kokukrs, w którym również możecie przetestować produkty tej marki wygrywając jeden z 50 zestawów kosmetyków Marc Anthony z nowej serii albo zgarnąć zaproszenie dla dwóch osób na metamorfozę do salonu Marc Anthony w Toronto.

Zasady uczestnictwa w konkursie są proste - wystarczy zalogować się na stronie konkursu na portalu Rossnet w zakładce www.rossnet.pl/konkursy i odpowiedzieć na jedno pytanie: Jaki jest Twój ulubiony produkt Marc Anthony?

Konkurs trwa od 22 listopada do 16 grudnia, czyli zwycięzca zostanie wyłoniony jeszcze przed świętami - jest więc świetna okazja, by sprawić sobie prezent  ;)


4 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. o super:)) Gratuluję, wspaniała współpraca:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) Ja niestety nie używałam żadnego z jego kosmetyków ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń