Translate

piątek, 9 listopada 2012

Winter jacket

Już od jakiegoś czasu rozglądałam się za idealną kurtką na zimę. Zależało mi głównie na tym, żeby była ciepła i niezbyt długa, ponieważ jestem dość niska i w krótszych kurtkach wyglądam korzystniej :) Wczoraj wieczorem pojechałam z mamą do Galerii Malta i w Zarze znalazłam świetny model kurtki, który od razu przykuł moją uwagę :)

Kurtka jest bardzo ciepła, puchowa i posiada fajny gruby kołnierz, który chroni szyję przed zimnem i wiatrem oraz w razie potrzeby można do niej także dopiąć kaptur. Zamek oraz suwaki są koloru złotego.
Kurtka nie jest zbyt długa, jednak sięga mi za tyłek, więc z pewnością w niej nie zmarznę. Cena kurtki to 499 zł.
Ktoś może powiedzieć, że pół tysiąca za kurtkę to dużo. Zgadzam się, ale przecież taką kurtkę możemy nosić przez kilka sezonów. Poza tym jest to ubranie wierzchnie, bez którego zimą nie wychodzimy z domu. Warto moim zdaniem w nie zainwestować.

A Wam jak się podoba? :) Macie już swoją idealną zimową kurtkę, czy może jesteście w trakcie poszukiwań? :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety słońca u mnie nie widać, więc aparat nie bardzo chce ze mną współpracować..

22 komentarze:

  1. Bardzo dobry wybór i fajnie, że posiada dopinany kaptur, jest niezastąpiony w wietrzne dni:)
    Co do kurtek, to ja ostatnio też kupiłam sobie nową, ale postawiłam na płaszczyk, bo jestem dość wysoka i właśnie szukałam czegoś za tyłek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nienawidzę kurtek i chyba żadna mi się nie podoba :) Zdecydowanie wolę płaszczyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena kosmiczna, kurtka ciekawa, szkoda, że nie pokazałaś jak na Tobie się prezentuje ;)
    Ja uwielbiam jesienno - zimowe kurtki i płaszczyki - koniecznie za tyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka bardzo fana ale także bardzo droga...;/ Ja 3 lata temu kupiłam bardzo podobną i również puchową kurtkę w Reserved, za 250zł, służy mi do dzisiaj :)) Teraz czekam na wyprzedaże bo chciałabym jeszcze płaszczyk:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jest idealna <3 cena rzeczywiście spora, ja wolę wydać mniej bo przeważnie coś co mi się podoba w tym roku, może mi się przestać podobać w przyszłym roku, taki już mój ciężki gust :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję teraz na kurtkę zimowa, mam na oku piękną mietową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś kupiłam sobie kurtałkę :) i ja mam tak samo jak Plotkara ;)
    mimo wszystko śliczna jest Twa kurtka kochana ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już swoją mam:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, ja już mam od roku parkę i jestem zakochana w niej:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ;D Cena oczywiście móżna tyle dać jeśli jest tego warta :) najwazniejsze że ci się podoba, ja tam bym w życiu nie dała za jakąkolwiek kurtke 500zł:0 Za moja parkę dałam 250 i przeżywam to ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak dobrze się sprawdza ten puder z Rimmela Stay Matte? Bo ja bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też go bardzo lubię :)
    według mnie jest świetny. ładnie matuje i ma duży wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swoją puchową już mam też z zary tylko troche dłuższą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Kochana!
    Zostałaś nominowana u mnie do Liebster Award!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

  15. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)
    http://kraina-testow.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html#more

    OdpowiedzUsuń
  16. pokazałam jakby co jak wygląda na twarzy !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolor, ciekawy fason... zgadzam się, że w tym przypadku nie liczy się cena a funkcjonalność i jakość.... kurtka ma być porządna i ciepła.... w tym sezonie również zainwestowałam w kurtkę i cieszę się, bo przynajmniej wiem, że nie zmarznę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna!!! :) w Zarze zawsze można znaleźć coś pięknego :))))

    OdpowiedzUsuń