Translate

niedziela, 11 listopada 2012

Tagowo - Liebster Blog


Z racji tego, że niedawno zostałam nowinowana do Liebster Award, więc dziś odpowiem na pare pytań. Otagowała mnie Dagusia, LariniaDaria oraz Mila - dziękuję Wam dziewczyny za zaproszenie do zabawy :)
Na początek kilka słów o tagu:
"Nomiacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

No to zaczynamy :)

Pytania od Dagusi
1. Trzy cechy charakteru, które powinien posiadać idealny partner ?
Szczerość, wierność, poczucie humoru.
2. Na bezludną wyspę zabiorę - wymień 5 rzeczy ...
Pzyjaciółkę, laptop, telefon, szafę i lodówkę ;d
3. Piosenka, którą kochasz...
Uwielbiam bardzo dużo piosenek, od nowszych (np. Rihanna - Only girl), do starszych (np. Scorpions - Wind of change), więc trudno jest mi wskazać tą jedyną.
4. Ulubiony rodzaj obuwia ( np. klapki, kozaki... ) 
Kocham wszelkie rodzaje kozaków - od któtkich botków na obcasie, emu, po wysokie kozaki do kolan ;d
5. Włosy blond, brąz, rudość, czerń ?
Blond - jeśli chodzi o kolor włosów w jakim ja czuję się najlepiej :)
6. Długość Twoich włosów i czy jest to wymarzona długość ?
Mam włosy do połowy pleców i odpowiada mi ich długość :)
7. Ulubiona firma kosmetyczna ?
Trudno mi wskazać jedną. Bardzo lubię kosmetyki marki Sephora - mają świetne podkłady, pudry w kamieniu, cienie do powiek oraz błyszczyki :)
8. Ulubiony serial ?
"Na Współnej" ;d
9. Jaką książkę ostatnio czytałaś ?
Everyone worth knowing - Lauren Wiesberger.
10. Twoja popisowa potrawa ?
Łosoś zapiekany ze szpinakiem lub roladki z piersi kurczaka nadziewane pieczarkami lub suszonymi pomidorami.
11. Jesteś singielką, w związku czy mężatką ?
Singielką.

Pytania od Larini
1. Zakupy online czy w normalnym sklepie?
W normalnym sklepie - wolę najpierw przymierzyć ciuch czy obejrzeć jakąś rzecz przed zakupem ;)
2. Twój ulubiony serial?
"Na Wspólnej" ;d
3. Ulubiona marka kosmetyków?
Trudno mi wskazać jedną. Bardzo lubię kosmetyki marki Sephora - mają świetne podkłady, pudry w kamieniu, cienie do powiek oraz błyszczyki :)
4. Jak spędzasz swój wolny czas? 
Spotykam się ze znajomymi, chodzę na zakupy, do kina, na imprezy.. No i czasami poświęcam trochę wolnego czasu na naukę.. ;d
5. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
W liceum był to język angielski, a teraz na studiach - komunikacja.
6. Lubisz włoską kuchnie? 
Tak, lubię.
7. Masz jakieś przezwisko?
Nie mam.
8. Twój ulubiony zespół to...?
Nie mam jednego, ulubionego zespołu.
9. Czy masz jakąś magiczną rzecz, która poprawia Ci humor?
Niestety nie mam takiej rzeczy. Chociaż w sumie mogłabym do tego zaliczyć pewną czynność, jaką są zakupy - nowy ciuszek czy kosmetyk i od razu humor lepszy :)
10. Ilu masz przyjaciół? 
Kilka bliskich przyjaciółek.
11.Pamiętasz daty urodzin swoich najbliższych ?
Tak.

Pytania od Darii
1. Jakie masz drugie imię ?
Józefina.. nie podoba mi się, przez pewien czas nawet nie miałam go wpisanego do dowodu. Niedawno musiałam to jednak zmienić, bo mi się dane nie zgadzały z aktem chrztu i teraz jest wpisane.. (w pierwszej chwili chciałam nawet odpowiedzieć, że nie mam drugiego imienia;d)
2. Kim chciałaś zostać jak byłaś małą dziewczynką ?
Jak byłam mała bardzo chciałyśmy z przyjaciółką zostać piosenkarkami ;d Później był okres, w którym marzyłam, aby być weterynarzem i pracować ze zwierzętami.
3.A kim zostałaś :) ?
Obecnie pracuje jako niania. Ale nie jest to moja docelowa praca.
4. Jak dbasz o sylwetkę ?
Staram się w miarę zdrowo odżywiać. Ćwiczeń nie lubię, więc nie ćwiczę ;d
5. Ile godzin dziennie spędzasz surfując w Internecie ?
Za dużo ;d Jak jestem w domu to przez cały dzień mam komputer włączony i co jakiś czas z niego korzystam. 
6. Ulubiony kosmetyk ?
Nie mam ulubionego, lubię wiele kosmetyków ;)
7. Rower czy auto ?
Auto ;) Jak na razie nie mam jeszcze prawa jazdy, ale stawiam na wygodę i komfort w czasie jazdy.
8. Spódniczka czy spodnie ?
Spodnie.
9. Stosujesz jakieś suplementy diety - jakie ?
Kiedyś łykałam Capivit A+E, ale w tej chwili nie stosuje żadnych suplementów diety.
10. Ulubiony zapach perfum ?
Mademoiselle Coco Chanel 
11. Bez czego nie wyjdziesz z domu ?
Bez komórki i portfela.

Pytania od Mili:
1. Co w tej chwili robisz?
Przed chwilą wróciłam z uczelni i teraz odpoczywam w domu :)
2. Cecha, którą cenisz sobie u innych najbardziej?

Szczerość
3. Ulubiony zestaw obiadowy?

Pierś z kurczaka w przyprawie gyros z ryżem i warzywami lub łosoś zapiekany ze szpinakiem i makaronem.
4. Jaki jest Twój przepis na przetrwanie zimy?

Relaks przy kominku, gorące kąpiele z aromatycznym olejkiem i pianą, kubek gorącej czekolady z bitą śmietaną ;)
5. Czy jest w Tobie coś, czego nie lubisz?

Hmm.. nikt nie jest idealny ;d Ostatnio nie lubię w sobie tego, że zbyt dużo kłócę się z mamą o byle co..
6. Imię, które jako pierwsze przychodzi Ci do głowy?

Anna
7. Czy próbowałaś kiedyś swoich sił w napisaniu tekstu do piosenki? (jeśli tak to zapraszam na priv:))

Próbowałam ;d ale było to bardzo dawno temu jak byłam jeszcze dzieckiem i była to raczej bardziej zabawa z siostrą w pisanie piosenki niż tworzenie prawdziwego tekstu.
8. Jaki jest Twój ulubiony sklep odzieżowy?

Jeśli mam wybrać tylko jeden to Zara. Ale w wielu sklepach lubię kupować ciuchy ;)
9. Obowiązek, który musisz spełniać, a najbardziej go nie lubisz... to??

Siedzenie na długich wykładach z Wstępu do Studiów Filologicznych.. mega nudy.
10. Co mieści Twoja torebka?

Całe mnóstwo rzeczy ;d przeważnie jest to: telefon, portfel, ipod, chusteczki, mała kosmetyczka z lusterkiem i błyszczykiem/pomadką, kluczyki, notatnik, długopis.
11. Twój ulubiony zestaw stylizacyjny to? (od ciuchów po dodatki)

Ostatnio lubię nosić legginsy, dłuższy sweterek i różnego rodzaju kozaki - od krótkich botków na obcasie do wysokich kozaków do kolan.

No i teraz moje pytania:
1. Na jaki kolor najczęściej malujesz paznokcie?
2. Co wolisz - impreza w klubie czy domówka?
3. Czy jesteś szczęśliwa?
4. Masz jakąś pasję, hobby? Jeśli tak, to jakie?
5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
6. Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
7. Codziennie zaglądasz na bloga?
8. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
9. Co studiujesz/studiowałaś/chcesz studiować?
10. Wymień 5 Twoich ulubionych, sprawdzonych kosmetyków.
11. Zbliżają się święta, więc na koniec pytanie świąteczne ;d - jaki jest Twój wymarzony Gwiazdkowy prezent? 


Z racji tego, że sporo odób odpowiadało już na ten tag - nominuję każdego, kto jeszcze nie brał udziału w zabawie i ma chwilę czasu, żeby odpowiedzieć na moje pytania :)

5 komentarzy:

  1. Moja koleżanka również jest nianią. Nie wiem, jak można zajmować się dziećmi, trzeba mieć anielską cierpliwość, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stety/niestety ale zgubiłam się w "na wspólnej" ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo świetne odpowiedzi :) i dziękuję za nie ;) też kocham kozaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mademoiselle Coco Chanel ♥-to też mój ulubiony zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że odpowiedziałaś! Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń