Translate

środa, 14 listopada 2012

Słodka pielęgnacja z czekoladowo-papajowm serum do ciała BingoSpa

Dziś kolejny słodki post, bo będzie o czekoladowo-papajowym serum do ciała, które otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą BingoSpa.

Zacznę od zapachu, który tak jak w przypadku poprzedniego kosmetyku tej firmy bardzo przypadł mi do gustu. Zapach jest słodki, czekoladowo-owocowy, a jak wiecie, ja takie zapachy w kosmetykach bardzo lubię :) Nigdy nie jadłam owoców papai, więc nie wiedziałam jak pachną, ale połączenie czekolada-papaja jak najbardziej mi odpowiada. Po użyciu kosmetyku, zapach długo utrzymuje się na skórze.
Pudełko, w jakim znajduje się serum jest odkręcane - standardowe opakowanie maseł do ciała, z którego wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku do samego dna :) Bardzo lubię takie opakowania, bo z łatwością wydostaniemy z niego całą jego zawartość bez konieczności rozcinania i wygrzebywania resztek kosmetyku.
Konsystencja serum jest dość gęsta i aksamitna. Po zetknięciu z ciałem serum topnieje jak masło, więc łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę. Nie pozostawia na ciele tłustej warstwy ani nieestetycznych smug. Skóra po użyciu jest wyraźnie nawilżona, miękka w dotyku i apetycznie pachnąca. Co chwila przykładam ręce do nosa, aby poczuć ten cudny zapach :)
Serum znajduje się w 150 ml słoiczku i kosztuje 16 zł. Jest bardzo wydajne.
Na opakowaniu producent zamieścił informację, aby nie stosować serum na podrażnioną, obtartą lub skaleczoną skórę - duży plus za szczerość. 


Jak dla mnie jest to idealny kosmetyk do pielęgnacji ciała na aktualną porę roku. Owocowy zapach kojarzy mi się z latem i poprawia humor. Sprawia, że aplikacja kosmetyku to prawdziwa przyjemność dla ciała i zmysłów :)
Z chęcią wypróbuje jeszcze inne dostepne serum do ciała BingoSpa o kuszących zapachach czekolady z morelą czy czekolady z pomarańczą.

A Wy lubicie czekoladowo-owocowe kosmetyki? Może któraś z Was miała to serum? :)

8 komentarzy:

  1. Czekoladowo-owocowe kosmetyki są świetne;) uwielbiam je! za wszystko.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wygląda świetnie... nie wątpię, że ładnie pachnie.... zachęcająca recenzja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to serum .. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem zapachu papai, ponieważ nigdy wcześniej również jej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak pachnie. ta firma jest w jakims sklepie stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma BingoSpa prowadzi głównie sprzedaż internetową http://www.bingosklep.com/
      patronacki sklep z kosmetykami BingoSpa znajduje się w Warszawie przy ul. Towarowej, 66 pawilon 25 :)

      Usuń
  6. Pachnie rzeczywiście ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekoladowe kosmetyki na zimę jak najbardziej :D tego cuda nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń