Translate

wtorek, 6 listopada 2012

Sephorowy duet nawilżający - Instant moisturizer&Instant depuffing roll-on gel

Hej! ;*

Pokażę Wam dziś, jakich kosmetyków używam aktualnie do codziennej pielęgnacji twarzy.

Sephorowy duet - lekki krem nawilżający oraz roll-on pod oczy.
Oba kosmetyki nie zawiarają parabenów, a ich skład to wyłącznie naturalne składniki, dlatego są świetne dla osób ze skórą wrażliwą oraz alergików.

Sephora Instant moisturizer
Krem ma lekką, kremową konsystencję, która łatwo się rozprowadza na skórze i bardzo szybko się wchłania. Świetnie nawilża, przy czym nie zapycha skóry i nie pozostawia na niej lepkiego filmu. Daje komfortowe uczucie odświeżenia. Idealnie się sprawdza jako baza pod makijaż. Skóra po wchłonięciu kremu jest delikatna, mięciutka i aksamitnie gładka w dotyku. Dzięki bardzo delikatnym drobinkom, które są prawie niezauważalne, buzia nabiera blasku i wygląda na zdrową i wypoczętą. Używam go codziennie rano po wcześniejszym oczyszczeniu twarzy, później nakładam podkład i wykonuje makijaż. Chociaż krem nie ma właściwości matujących, moja skóra po nim się nie świeci :) Jest matowa, promienna i wyraźnie nawilżona.
Cena 30ml kremu: 39 zł. (Dostępny jest również w wersji w słoiczku 50ml za 59 zł.)

Sephora Instant Depuffing  roll-on gel
Plusem tego żelu jest wygodne opakowanie z trzema małymi kuleczkami, które według mnie lepiej się sprawdzają niż jedna duża - świetnie masują. 
Metalowe kuleczki pięknie chłodzą, poprawiają krążenie i ujędrniają skórę wokół oczu. Poranna opuchlizna znika jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki! Po chwili twarz wygląda na świeżą i zrelaksowaną, nawet po ciężkiej nocy ;) Nigdy nie miałam problemów z workami pod oczami, ale myślę, że i z tym ten żel by sobie poradził. Jedynym minusem jest dla mnie trochę długie wchłanianie się żelu. Musimy trochę odczekać przed wykonaniem makijażu, aż żel się całkowicie wchłonie. Mimo to jednak uważam, że żel jest warty uwagi. Bardzo dobrze nawilża i usuwa wszelkie oznaki zmęczenia.
Cena 15ml żelu: 39 zł.


Mi się udało kupić kosmetyki na promocji i za każdy z nich zapłaciłam tylko 20 zł :)

Poniżej jeszcze zdjęcie kremiku i żelu:
Miałyście jakiś z tych kosmetyków? :)

7 komentarzy:

  1. Nieraz juz mialam na nie ochote :) teraz juz sa na mojej liscie zakupow wiec napewno je kupie bedac w sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, jednak z chęcią bym je wypróbowała. Teraz mam motywację żeby wykończyć to, co używam obecnie i kupić te kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za 20 zł się opłaca :) ale u mnie nie ma Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie, ale wszystko przede mną:) Super, że mają tak przyjazny skład dla wymagającej skóry, to bardzo ważne w dobie, gdy tak wiele kosmetyków jest napakowanych niekorzystnymi składnikami. Dzięki za notkę i przypomnienie o tych produktach, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to rzeczywiście na niezłą promocję trafiłaś, ten krem wygląda ciekawie i z tego co widać Tobie służy:) Roll-onu nigdy nie miałam, ani tego ani z innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zastanawiałam się w Sephorze nad tym kremem ale odstawiłam na półkę ;D Widać nie był mi pisany.
    Dodaję Cię do Obserwowanych
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. krem nawilżający z sephory jest bardzo dobry, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń