Translate

czwartek, 22 listopada 2012

Pytanie techniczne..

Hej dziewczyny, mam do Was pytanie o dodawanie zdjęć na blogu - czy jest jakiś limit?
Przed chwilą chciałam wgrać kilka zdjęć i dodać recenzję, ale niestety pojawił się taki komunikat:
'Ups! Nie masz już miejsca. Wykorzystujesz 100% miejsca na zdjęcia – 1 GB. Kup więcej miejsca
Zdjęcia są przechowywane na Twoim koncie usługi Picasa Web Albums i zajmują miejsce w Twojej darmowej przestrzeni dyskowej na zdjęcia o wielkości 1 GB. Dokupiona przestrzeń jest współużytkowana przez różne usługi Google i jest doliczana do darmowej przestrzeni. Więcej informacji'
Czy którejś z Was też się takie coś zdarzyło? Myślałam, że na blogspocie nie ma żadnego limitu i wgrywanie zdjęć jest zawsze darmowe, ale może się mylę.. Proszę, pomóżcie :)

8 komentarzy:

  1. wiesz co nigdy mi się to nie przytrafiło i nie wiem czemu tak ci się zrobiło..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej tak niestety jest limit. Ale załóż nowego mejla i zaproś do współtworzenia bloga. Będziesz miała wtedy znów możliwość dodawania zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dzięki :) dodam nowego administratora i spróbuję dodać zdjęcia :)

      Usuń
  3. Ja dodaję zdjęcia od razu z komputera, a nie z Picasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dodaję zawsze z komputera i niestety jest limit 1GB..

      Usuń
  4. Ja też dodaje z komputera i limit u mnie nie wyświetla sie , tylko że ja zmniejszam zdjęcia w paincie :)
    Interesujący blog,jeżeli mój również Cię interesuje moze obserwujemy?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej właśnie to samo mi się pojawiło jakieś dwa dni temu, ja weszłam na stronę picassa tam się logujesz na swoje konto tak jak w google.pl i pousuwałam kilka swoich wcześniejszych fotek żeby zrobić miejsce (pousuwałam te których nie miałam na blogu, bo często zdarzało mi się wgrać więcej zdjęć niż potrzeba i później na bloga z nich brałam tylko np dwa) to usuwanie trawa do 24h więc dopiero na drugi dzień mogłam dodać nowe zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na konkurs http://gosia-makeup.blogspot.com/2012/11/konkurs-moim-noworocznym-marzeniem-jest.html
    fajne nagrody do zgarnięcia o wartości prawie 300zł :)

    OdpowiedzUsuń