Translate

piątek, 16 listopada 2012

Nude manicure z brokatowym akcentem

Od dawna moim ulubionym kolorem lakieru do paznokci była czerwień, ale ostatnio coraz częściej sięgam po lakiery w odcianiach beż, brąz, nude.. Wydaje mi się, że są dobrym wyborem na aktualną porę roku. Są to dość uniwersalne, ponadczasowe kolory i do wszystkiego pasują. Dzisiaj główną rolę na moch paznokciach odgrywa lakier Sally Hansen -  250 Mudslide.


Lakier jest własnością mojej mamy, ale spodobał mi się, więc pozwoliłam go sobie od niej pożyczyć ;) Kolor jest bardzo ciekawy, nie jest to klasyczny nude czy beż, ale ma w sobie odrobinę brudnego różu.. W każdym razie jest to interesujący kolor. Ostatnio nawet moja mama została zaczepiona w sklepie przez jakąś kobietę, która pytała o kolor lakieru, bo jej się spodobał :)


Aplikacja lakieru jest bardzo wygodna i przyjemna dzięki spłaszczonemu pędzelkowi, który precyzyjnie maluje płytkę paznokcia nie wyjeżdżając poza jej końce i nie brudząc skórek wokół paznokcia.
Co do trwałości lakieru narazie niestety nie mogę się wypowiedzieć, bo nigdy wcześniej nie malowałam paznokci lakierami tej firmy. Z opinii mojej mamy dowiedziałam się jednak, że lakiery Sally Hansen są trwałe i przez kilka dni możemy zapomnieć o ponownym malowaniu paznokci czy nanoszeniu jakichś poprawek. Jak narazie rzeczywiście lakier trzyma się w nienaruszonej postaci na moich paznokciach, które malowałam przedwczoraj ;) 

Palec serdeczny ozdobiłam pewnie dobrze Wam już znanym brokatowym topperem z Essence - 02 circus confetti. Nakładałam go na paznokieć przy pomocy wykałaczki ;d
Jak Wam się podoba ten kolor? :)

13 komentarzy:

  1. ślicznie :) ten lakier Sally jest boski- a topper też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny nudziak i niezły pomysł z akcentem brokatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor... taki stonowany.... podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś otagowana na moim blogu zapraszam.... http://milazdnianadzien.blogspot.com/2012/11/tagowanko-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. i masz taga :)o tutaj.... :)
    http://milazdnianadzien.blogspot.com/2012/11/tag-relaks.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienią wolę coś wesołego!:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ma śliczny i z tym brokatem wygląda o wiele ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie:) fajny pomysł z dodatkiem brokatu:)

    OdpowiedzUsuń