Translate

piątek, 30 listopada 2012

Nowa współpraca - Marion + niespodzianka z Superpharm :)

Hej!
Wczoraj dostałam dwie miłe przesyłki, które dzisiaj chcę Wam pokazać :)

Pierwsza przesyłka zawierała kosmetyki do przetestowania firmy Marion, z którą niedawno nawiązałam współpracę.
Kosmetyki jakie otrzymałam to:
1) Balsam rozświetlający ze złotymi drobinkami
2) Spray prostujący włosy
3) Ekskluzywne trio do dłoni - kuracja z olejkiem arganowym
4) Krystaliczne płatki pod oczy
5) Maseczka z białą glinką - odżywcza
Paczuszka sprawiła mi wielką radość :) Ze wszystkich kosmetyków jestem bardzo zadowolona.
Kiedyś z polecenia mojej mamy kupiłam odżywkę do włosów tej firmy -7 efektów kuracja z olejkiem arganowym (recenzja tutaj), która okazała się super produktem - często do niej wracam. Mam nadzieję, że i te kosmetyki sprawdzą się u mnie równie dobrze ;)

Druga przesyłka to gazetka reklamowa drogerii Superpharm wraz z kuponami rabatowymi i 5 próbkami kosmetyków. Jeśli tak jak ja posiadacie kartę stałego klienta Superpharm, możecie się niedługo spodziewać miłej niespodzianki :)
I tym oto miłym akcentem kończę dzisiejszy krótki post i życzę Wam udanego weekendu :*
Ja tymczasem niedługo zbieram się do szkoły..

27 komentarzy:

  1. Super prezent od Marion! Tez dostałam gazetkę z Super-Pharm, jestem zadowolona z próbek :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa.....też otrzymałam ta przesyłeczke od Marion !!!
    jest megaa i bardzo mi przypadł do gustu spray do prostowania włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. a i zapraszam do mnie na konkurs i rozdanie carmexa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczki zawsze są mile widziane :) Ciekawi mnie ten spray prostujący włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam karty z Superpharmu :(
    Co do współpracy z firmą Marion - kurcze, zazdroszczę strasznie:)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochanie - widzę że ostatnio współpracujemy z tymi samymi firmami :D gratuluję ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    A co do Super Pharm to kupony jakie?:);)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy, super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za dodanie mojego bloga do Twoich obserwowanych:) Zapraszam Cię do Malinowego Klubu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na swojego bloga metal-i-ja.blogspot.com :) Trochę przeplatany sprawami ortodontycznymi i makijażowo recenzjowo ogólnymi :D

    Zazdroszczę współpracy, mnie się marzy jakakolwiek z racji siedzenia w domu na 4 literach i ogólnej nudy codziennej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo:D z chęcią sama bym przetestowala:DD

    OdpowiedzUsuń
  12. to miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję współpracy:) pierwsze co masz zrecenzować to spray prostujący włosy!:P
    ooo, może na mnie też już czeka przesyłeczka od SuperPharm:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje współpracy z Marionem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nawiązania współpracy! Ten balsam rozświetlający strasznie mnie zaciekawił ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka nowych zdjęć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super współpraca, mam kilka fajnych kosmetyków z Marion i jestem ogromnie ciekawa tych, które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ach kto nie lubi gratisowych niespodzianek :]

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też pewnie w końcu wymięknę i kupię te wiśniowe świeczki:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy :) Mam ten sprawy do włosów i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty Marion sa fajne i taniutkie:)

    OdpowiedzUsuń