Translate

czwartek, 1 listopada 2012

Nawilżenie i natłuszczenie ciała z oliwką (nie tylko) dla dzieci ;)

Dziś czas na kolejny produkt firmy Skarb Matki, który mam przyjemność testować, dzięki serwisowi bangla.pl
Pora na recenzję oliwki dla dzieci i niemowląt :)

Oliwka znajduje się w ładnym opakowaniu ozdobionym kolorowym obrazkiem. Opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu bez problemu widać, ile oliwki jeszcze zostało.
Konsystencja oliwki jest dość wodnista, lejąca, dzięki czemu bardzo łatwo się rozprowadza i wmasowuje w ciało.

Oliwka jest przeznaczona głównie dla dzieci. Co prawda ja już dzieckiem nie jestem, ale bardzo polubiłam się z tą oliwką ;) Według mnie jest to produkt uniwersalny i może być używany przez każdego, bez względu na wiek.
Ja używam jej po kąpieli zamiast balsamu do ciała - jest dla niego świetną alternatywą.
Jest delikatna, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w ciało.
Dzięki zawartości olejków ze słodkich migdałów oraz olejków roślinnych skóra po użyciu oliwki jest wyraźnie nawilżona i gładka. Oliwka ma piękny, delikatny zapach, który otula naszą skórę.
Nigdy wcześniej nie używałam oliwek do ciała, ale teraz wiem, że są one niezastąpione, jeśli chodzi o nawilżanie i natłuszczanie ciała.

A Wy co sądzicie o oliwkach? Używacie? :)

8 komentarzy:

  1. Ja mam oliwkę do ciała z Johnson's, jednak niezbyt często jej używam, ponieważ wolę balsamy do ciała.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię olejować włosy oliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbię opalanie się gdy się nasmaruję oliwką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, a dlaczego tylko dla dzieci ? ;)
    Oliwki są fajne i z chęcią sama ich używam

    OdpowiedzUsuń
  5. great review! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś używałam oliwki do opalania. ;), ale była bardzo mała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często jako olejek do opalania używam oliwki:)
    No i do masażu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, oliwka nie tylko dla dzieci;)

    OdpowiedzUsuń