Translate

środa, 7 listopada 2012

Ciemno, szaro i ponuro czyli jesienny manicure + coś na wzmocnienie włosów :)

Na dworze ciemno, ponuro i od samego rana pada deszcz... Postanowiłam więc moim paznokciom również nadać jakiś ciemniejszy odcień, aby dopasować się do panującej za oknem aury ;d
Mój wybór padł na lakier do paznokci, który kupiłam jakiś czas temu w H&M, kolor Dust&Diamonds - taki szaro-bury ciemny beż, idealnie pasujący do dzisiejszej pogody. Brokatowy lakier, który wykorzystałam do ozdobienia kciuka również pochodzi z H&M, był kupiony w dwupaku, jego nazwa to ZOO. Kolejny lakier, jakiego użyłam przy wykonaniu dzisiejszego manicure to topper z Essence, kolor 02 circus confetti - również z brokatem.
Oczywiście nie mogło zabraknąć regenerującej odżywki, którą nakładam przed każdym malowaniem paznokci i szybkoschnącego top coat'a, który stanowi zakończenie mojego manicure - świetnie utwardza i utrwala lakier, dzięki czemu dłużej utrzymuje się on na płytce paznokcia.
Jak Wam się podoba? Lubicie takie kolory na paznokciach?
Według mnie są dobrym wyborem na okres jesienno-zimowy.

A teraz coś na wzmocnienie włosów - dwie nowości do przetestowania :)
Facelle - delikatny płyn do higieny intymnej (ponoć niezły z niego szampon;d)
Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy
Oba produkty zostały przeze mnie kupione pod wpływem opinii, które przeczytałam na Waszych blogach ;) Płyn Facelle podobno świetnie się sprawdza w roli szamponu do włosów ;d Zobaczymy, jak to będzie u mnie. Za odżywką Jantar musiałam się trochę nachodzić, bo ciężko ją dostać. Na szczęście wczoraj trafiłam do takiej apteki, gdzie odżywkę mi zamówiono i już dziś mogłam ją odebrać :) Mam nadzieję, że oba produkty poprawią kondycję moich włosów :)

10 komentarzy:

  1. Ładny kolorek;) osobiście jesienią lubię brązy na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wcześniej o odżywce do włosów i podobno faktycznie jest dobra :)
    Co do kolorku na paznokciach to jak najbardziej takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa facelle w roli szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesienne ale śliczne :) oooo Jantar ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mega ten brokatowy lakier ○.○

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie bardzo podoba się ten lakier z H&M - świetny, klasyczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twój blog i sposób w jaki go prowadzisz :) co do paznokci, są cudowne ;0 piękne kolory i ozdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię takie kolory na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń