Translate

poniedziałek, 15 października 2012

Zalśnij złotym blaskiem z balsamem rozświetlającym, Venita:)

Czas na kolejny balsam, jaki mam przyjemność testować, w ramach współpracy z firmą kosmetyczną Venita.

Balsam rozświetlający z serii Body Care.
Konsystencja balsamu jest delikatna, łatwo się rozsmarowuje i wchłania w skórę pozostawiając ją przyjemnie aksamitną i gładką w dotyku.
Dzięki zawartości drobinek złota, balsam ładnie rozświetla naszą skórę nadając jej promienny, zdrowy wygląd. Pięknie podkreśla nawet najmniejszą opaleniznę. Drobinki są bardzo delikatne i cudownie mienią się zarówno w słońcu jak i w sztucznym oświetleniu. Efekt rozświetlenia utrzymuje się bez problemu przez cały dzień.
Według mnie każda z nas powinna mieć taki kosmetyk, szczególnie na lato lub na specjalne okazje, gdy chcemy wyglądać olśniewająco ;) 

Efekt jest bardziej widoczny po kliknięciu na zdjęcie i jego powiększeniu ;)


Balsam oprócz właściwości upiększających dba także o naszą skórę - zawiera witaminę E oraz ekstrakt z aloesu znane z właściwości wygładzających i nawilżających.
Dodatkowym plusem jest wydajność balsamu, niska cena (ok 10 zł) oraz piękny, delikatny zapach, który długo utrzymuje się na skórze.

Taki balsam to prawdziwe złotko, które warto mieć ;)


Na koniec parę słów o nowościach do testowania :)
Dzisiaj rano odwiedził mnie kurier i zostawił paczkę, której się zupełnie nie spodziewałam.
Bardzo się jednak ucieszyłam z przesyłki, bo okazało się, że zostałam wybrana przez serwis bangla.pl do przetestowania kosmetyków Skarb Matki :)
W zestawie do testów otrzymałam delikatną piankę do mycia oraz oliwkę do ciała.
Jak widać są to kosmetyki przeznaczone dla dzieci, ale jak wiadomo są one najlepsze dla wrażliwej i delikatnej skóry także większych dzieci ;d Z przyjemnością więc je przetestuję i podzielę się z Wami wrażeniami ;)

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się balsamy, które mają w sobie drobinki :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie nienachalne drobinki w balsamach- śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię balsamy rozświetlające:)
    Czekam na recenzję oliwki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo balsamy z drobinkami są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za balsamami z drobinkami, ale może kiedyś się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię :)

    http://efficacement.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  7. na jesień zimę lubie rozświetlające cuda :)

    OdpowiedzUsuń