Translate

piątek, 19 października 2012

Zadbane paznokcie, wizytówką kobiety - Therapy nail, Venita

Witam Was kochane w piękny, słoneczny dzień!
Czy u Was też od samego rana świeci słońce?
U mnie tak i do tego temperatura powietrza bardziej przypomina wiosnę niż jesień :)

Dzisiaj czas na ostatnią recenzję kosmetyków firmy Venita, które mam przyjemność testować w ramach współpracy.
Mówi się, że paznokcie powinny zdobić dłonie kobiety.
Żeby móc cieszyć się z ich estetycznego wyglądu trzeba o nie odpowiednio dbać.
Podstawą pielęgnacji jest więc dobra odżywka, a do podkreślenia koloru naszych paznokci świetnie sprawdzi się lakier utwardzający.

Dzięki firmie Venita mogłam poznać na prawdę dobre kosmetyki, które poprawiły stan moich paznokci.

Odżywka regenerująca z wapniem i witaminą C.
Używam jej za każdym razem, gdy maluję paznokcie. Najpierw nakładam warstwę odżywki i po jej wyschnięciu maluje paznokcie kolorowym lakierem. Stanowi dla mnie świetną bazę pod lakier.
Odżywka jest dość gęsta, łatwa w aplikacji dzięki wygodnemu pędzelkowi.
Czy rzeczywiście regeneruje paznokcie? Tak! Dzięki regularnemu stosowaniu zauważyłam, że moje paznokcie przestały się rozdwajać i są zdecydowanie twardsze. 
Zawarty w odżywce wapń odbudowuje płytkę paznokcia i zmniejsza jej łamliwość. 
Witamina E sprawia, że rosnący paznokieć jest zdrowszy i wzmocniony.

Poniżej zdjęcia moich paznokci.
Na zdjęciu pierwszym bez odżywki, na drugim pomalowane odzywką.



Top coat szybkochnący.
Top coat stanowi zakończenie mojego manikiuru.
Jego konsystencja jest bardziej płynna w porównaniu z odżywką. Łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wysycha. Nie musimy się więc martwić, że coś nam się odciśnie na paznokciu i popsuje cały manikiur ;)
Używam go na samym końcu, jak już pomaluję paznokcie kolorowym lakierem.
Dzięki niemu paznokcie pięknie błyszczą i wyglądają na zdrowsze. Top coat utwardza lakier i sprawia, że dłużej utrzymuje się na płytce paznokcia. 
Zauważalnie przedłuża trwałość lakieru bez żadnych odprysków i uszkodzeń.


Oba produkty zostały docenione przez konsumentów i odznaczone nagrodą "Superprodukt 2008".

Dziękuję firmie Venita za możliwość przetestowania kosmetyków. Dzięki tej współpracy poznałam na prawdę dobre kosmetyki, których wcześniej nie używałam.

 A Wy miałyście jakiś z tych produktów?
Jakie są Wasze sposoby na piękne paznokcie? :)

7 komentarzy:

  1. Odżywka bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)
    Nie miałam jednak wcześniej możliwości ich używania. Ja nie pielęgnuję jakoś specjalnie swoich dłoni, nie licząc kremów oraz odżywki. Czasami pokuszę się o jakiś kolor.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację pogoda przypomina wiosnę:) ta odżywka wygląda ładnie na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda na paznokciach. Jeszcze jej nie używałam, ale chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki masz śliczne, widać że zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo no to zdecydowanie musisz isc ;d ja z chęcią bym nie wychodziła z muzeum :D

    OdpowiedzUsuń