Translate

środa, 31 października 2012

Włosowy TAG + nowe współprace :)

Zoastałam oTAgGowana przez autorkę bloga Mietowe buciki, więc dziś odpowiem na parę pytań dotyczących moich włosów :)
Dziękuję Ci Magda za zaproszenie do zabawy ;*
 Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
*  podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu

 Zapraszam do zabawy!

1. Twój naturalny kolor włosów: 
* Jasny brąz (taki trochę mysi;d)

2. Twój obecny kolor włosów:
* Blond.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
* Do połowy pleców (za cycki;d)

4.  Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
* Odpowiada mi obecna długość ;)

5. Jak często podcinasz końcówki?
* Przeważnie co 3 miesiące, czyli 4 razy w roku.
   
6. Twoje włosy są proste, kręcone, czy falowane?
* Raczej proste, chociaż czasami lekko się falują.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
* Nie bardzo wiem o co chodzi, więc nie mam pojęcia ;d

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp)?
* Normalne

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
* Myję włosy każdego dnia (szampon+odżywka), po każdym myciu używam jedwabiu na końcówki włosów + ostatnio odżywki dwufazowej Biovax w sprayu. Staram się raz w tygodniu nałożyć na włosy jakąś maskę (przeważnie też firmy Biovax).

10. Czego nie lubią Twoje włosy?
* Prostowania, suszenia i innych zabiegów, które nie wpływają korzystnie na stan moich włosów.

11. Co lubią Twoje włosy?
* Maski do włosów - wyglądają po nich na zdrowsze, są gładkie i miękkie w dotyku.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
* Zazwyczaj mam rozpuszczone włosy, a jak muszę je spiąć to stawiam na wysoki kucyk lub koczek.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
* Podziękowałyby mi za to, że zrezygnowałam z prostownicy, którą kiedyś je codziennie katowałam przez co wyglądały jak siano ;d 

 +14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?(pytanie opcjonalne)
* Od ok 2 lat. Przestałam je prostować, rzadko kiedy suszę włosy suszarką - staram się, aby same wysychały. Codziennie używam jedwabiu po każdym myciu włosów. 

Do zabawy zapraszam:
* smyrgotka
* silver

Na koniec trochę się pochwalę ;d
Udało mi się nawiązać dwie ciekawe współprace i wczoraj i przedwczoraj odwiedził mnie listonosz z bardzo miłymi przesyłkami :)

Pierwszą współpracę nawiązałam z firmą Annabelle Minerals, od której otrzymałam do testów 15 próbek podkładu kryjącego - każda innego koloru :) Podkłady zawierają 100% czystych minerałów, więc są idealne dla wrażliwej skóry. Już nieraz miałam okazję używać podkładu mineralnego i byłam bardzo zadowolona z efektów, więc myślę, że i te podkłady się u mnie sprawdzą :) 

Druga współpraca jaką nawiązałam jest z firmą BingoSpa.
Do testów otrzymałam 3 produkty, z których dwa mogłam sobie sama wybrać, a trzeci był niespodzianką wybraną losowo.
Z listy kosmetyków wybrałam serum czekoladowo-papajowe do pielęgnacji ciała i mandarynkową kąpiel do skórek i paznkoci. Balsam kokosowy do dłoni był dla mnie niespodzianką, która mnie bardzo ucieszyła, ponieważ uwielbiam zapach kokosa, a balsam do dłoni to kosmetyk, który mi się z pewnością przyda na okres jesienno-zimowy.

18 komentarzy:

  1. Annabellki :D też mam też mam ;) a ten tag jest bardzo fajny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej dziękuję za otagowanie to już drugie więc muszę w końcu ten tag napisać ;D a współpracy gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej dziękuję za otagowanie to już drugie więc muszę w końcu ten tag napisać ;D a współpracy gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tych współprac :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne współprace widzę :) Gratuluję i czekam na recenzje nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam to serum z BingoSpa:) Ale jak na razie czeka na swoją kolej:)

    Dziękuję za otagowanie, odpowiem w kolejnym poście:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No o ile komuś chce się czytać :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy :) te podkłady mnie ciekawią i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tych współprac ;) Ciekawa jestem jak te produkty się u Ciebie sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te produkty! Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niestety Biovax nie zachwycił :(
    Dziękuję za otagowanie i gratuluję współprac!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za tag :)
    gratuluje współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współprac i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Annabelle minerals zaszalało z testerami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten tag!
    pozdrawiam,zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. współpracy z BingoSpa Ci bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń