Translate

wtorek, 16 października 2012

TAG: moje blogowe sekrety


Zostałam otagowana przez De Beaute, więc dziś odpowiem na kilka pytań :)
Zasady:

1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Założyłam bloga pod koniec kwietnia tego roku, więc bloguję już pół roku. Staram się, aby posty pojawiały się na blogu często. Na początku pisałam codziennie, teraz publikuję nowy post mniej więcej co drugi dzień.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Nie jestem w stanie określić ile dokładnie razy w ciągu dnia zaglądam na bloga, ale z pewnością sporo ;) Jak jestem w domu, to przez cały czas mam włączonego laptopa, więc dość często wchodzę na bloga. Z pewnością jest to jedna ze stron, które otwieram w pierwszej kolejności (razem z pocztą i fb;)).

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

Nie wszyscy ;) Kilka koleżanek oraz siostra, mama i tata ;d

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?

Bardzo lubię czytać recenzje kosmetyków. Dzięki nim często kupuję dobre i sprawdzone produkty. Lubię też oglądać stylizacje, które inspirują mnie do tworzenia moich codziennych outfitów. Z przyjemnością czytam również o nowościach kosmetycznych i zakupach oraz luźniejsze notki o życiu ;)

Czyli jak widać w sumie o wszystkim lubię czytać ;d

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?


Raczej nie. Chociaż.. ;d może czasami jakiejś ciekawej współpracy ;)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie, nigdy mi się to nie zdarzyło.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co z tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Zdecydowanie tak. Pod wpływem ciekawych i pozytywnych recenzji często decyduję się na zakup danego kosmetyku i co za tym idzie więcej wydaję.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Blogowanie stało się dla mnie formą spędzania wolnego czasu. Poznałam tu wiele wspaniałych dziewczyn, których blogi z przyjemnością czytam. Dowiedziałam się też dużo ciekawych rzeczy na temat kosmetyków, mody itp. Poznałam wiele sprawdzonych kosmetyków, które warto mieć. Coraz częściej przed planowanym zakupem danego produktu najpierw czytam jego recenzje :)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Jako że bardzo lubię czytać posty o kosmetykach, sama również staram się często dodawać recenzje różnych produktów, które moim zdaniem są warte kupienia i wypróbowania. Czasami opisuję co nowego pojawiło się w mojej kosmetyczce lub szafie oraz publikuję zdjęcia ze stylizacjami.


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?

Jak narazie, jeszcze mi się to nie zdarzyło :)

Chociaż czasami miewam myśli, że moje posty nie są zbyt ciekawe i nikt ich nie czyta ;d

Pytanie dodatkowe: (nie musisz na nie odpowiadać jeśli nie chcesz)

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Może nie denerwuje, ale nie lubię jak ktoś w komentarzu nie odwołuje się do treści komentowanego posta (którego pewnie wcale nie przeczytał) tylko zaprasza do odwiedzenia swojego bloga i zostawia do niego link.

Nie lubię takiego zbierania na siłę obserwatorów i komentarzy.
Zazwyczaj odwiedzam blog każdego, kto zostawi mi komentarz ;)

Do zabawy zapraszam:
naturaipiekno
smyrgotka
Dagusia
WalkingOnAir
Donna

oraz każdego kto ma ochotę dołączyć do zabawy :)

No i na koniec chciałam Wam pokazać, kosmetyk, który dzisiaj dostarczył mi listonosz :)
W ramach współpracy z firmą Bielenda otrzymałam do testów olejek do kąpieli zawierający naturalny afrodyzjak ;d
Zapach już mi przypadł do gustu :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi.


7 komentarzy:

  1. Daj znać jak ten afrodyzjak działa hehe :)
    A co do spamu w komentarzach, to ja też tego nie toleruję. Jak ktoś mi coś takiego zapoda to usuwam taki komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo tym afrodyzjaku to ja chętnie poczytam ;)


    dziękuję Co moja piękna za Otagowanie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie zapach tego olejku do kąpieli :)
    Mamy podobne odpowiedzi jeżeli chodzi o ten TAG.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo afrodyzjak! Nie mogę się doczekać recenzji;D

    OdpowiedzUsuń
  5. afrodyzjak do kapieli, no samo za siebei odpowiada....ciekawa jestem recenji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za TAG postaram się niedługo wykonać :))

    OdpowiedzUsuń