Translate

poniedziałek, 8 października 2012

Słodkie odświeżenie - czyli żel pod prysznic firmy Mariza

Dzisiaj przyszedł czas na ostatnią już recenzję jednego z trzech kosmetyków firmy kosmetycznej Mariza, który otrzymałam w ramach współpracy.

Jest to odświeżający żel pod prysznic o przepięknym zapachu owocu granatu.
Jako wielbicielka apetycznych zapachów wśród kosmetyków nie mogę nie wspomnieć o jego zapachu, który jest cudowny! Kuszący, soczyście owocowy aromat granatu od razu wprawia mnie w świetny nastrój. Zwykły prysznic staje się prawdzią przyjemnością, która przynosi odprężenie po ciężkim dniu i pozytywnie nastraja.

Żel ma lekką, lejącą konsystencję, która po kontakcie z wodą dobrze się pieni i łatwo rozprowadza. Delikatnie oczyszcza i pielęgnuje ciało, pozostawiając skórę nawilżoną i przyjemnie gładką w dotyku o kuszącym słodyczą zapachem granatu.
Dzięki zawartości oliwy z oliwek i d-panthenolem żel ma działanie pielęgnacyjne - przynosi ukojenie i łagodzi podrażnienia.


Żel jest w wygodnym, przezroczystym opakowaniu, z którego z łatwością wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku i przez które widzimy ile kosmetyku nam jeszcze zostało.

Cena żelu jest całkiem przyjemna, bo wynosi tylko 9,9 zł za 250 ml.
W katalogu Mariza widziałam również masło do ciała z tej serii, więc może kiedyś się na nie skuszę, bo zapach jest naprawdę boski! :)

Na koniec jeszcze raz chcę podziękować firmie Mariza za udostępnienie mi swoich kosmetyków do testów. Dzięki temu poznałam naprawdę dobre kosmetyki, których wcześniej nie miałam okazji używać.

A Wy lubicie owocowe kosmetyki?
Miałyście ten żel pod prysznic? :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam owocowe kosmetyki, ponieważ kąpiel jest wtedy o wiele przyjemniejsza :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie by ozdobił mi łazienkę :D mimo iz nie przepadam za owocowymi kosmetykami ten wydaje się fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wszystko co pachnie owocami ;D
    Zapraszam do mnie :)

    P.S Błąd literowy w tytule posta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach granatu w kosmetykach, ostatnio też poluję na żel pod prysznic truskawkowy i pewnie padnie na AA albo orginal source:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko co pięknie pachnie jest dla mnie idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owocowe żele i właściwie wszystko co mi pięknie pachnie to uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear!

    Love so much you're blog, I follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń