Translate

niedziela, 7 października 2012

Słodka odznaka - czyli Sweet Blog Award :)

Cześć śliczne!

Od jakiegoś czasu między blogami krąży słodka babeczka, która kilka dni temu zawitała także do mnie :)


Wyróżnienie otrzymałam od Dagusi, za co bardzo dziękuję :**
Jest mi bardzo miło, że dostałam taką nominację :)

Zasady zabawy są proste.
Każda blogerka obdarowana słodką babeczką, nominuje kolejne 5, 10 lub 15 blogów, które jej zdaniem zasłużyły na wyróżnienie.


Wybór nie jest łatwy, bo istnieje wiele wspaniałych blogów, które z przyjemnością odwiedzam, czytam i komentuję.
Moje nominacje chciałabym więc przyznać zgodnie z zasadami gry 15 blogom.

















A jakie są Wasze cukiereczki blogowe? :)

4 komentarze:

  1. nie ma za co kochana :* kocham Twój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, dziękuję ślicznie :)
    Ja już swoje cukiereczki blogowe umieściłam w jednej z notek.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za tą słodką babeczkę :)) Bardzo mi miło!!

    OdpowiedzUsuń