Translate

niedziela, 28 października 2012

Maseczka peelingująca z ekstraktem z aloesu i rumianku, Rival de Loop

Pora na kolejną maseczkę :)

Dziś sięgnęłam po peelingującą maseczkę z ekstraktem z aloesu i rumianku marki Rival de Loop, dostępną w drogeriach Rossmann.
Jedno opakowanie składa się z dwóch 8 ml saszetek i kosztuje niecałe 2 zł.

Maseczka ma kontystencję gęstego, przezroczystego żelu. Łatwo się rozprowadza i po 15 minutach jest gotowa do ściągnięcia. 
Podczas trzymania maseczki odczuwalne jest lekkie chłodzenie. 
Zapach maseczki niestety jest mocno alkoholowy i przeszkadza podczas aplikacji, ponieważ podrażnia oczy, które pieką i łzawią. Na szczęście tylko przez krótki czas jest on intensywny i drażniący, a po chwili ulatnia się i staje się neutralny. Myślę jednak, że przez ten alkohol w składzie maseczka nie jest odpowiednia dla osób z suchą lub wrażliwą skórą, gdyż może powodować podrażnienia i wyszuszać skórę. U mnie na szczęście nic takiego się nie pojawiło, chociaż przyznam, że po powąchaniu maseczki miałam co do niej małe wątpliwości ;)

Po całkowitym wyschnięciu maseczkę łatwo się ściąga. Skóra jest wyraźnie odświeżona i przyjemnie gładka w dotyku. Pory są zwężone. Buzia jest matowa i nie świeci się.
Według mnie maseczka daje efekt odświeżenia i oczyszczenia, ale peelingu raczej nie zastąpi.  Za taką niską cenę można jej to jednak wybaczyć :) 
Jeśli więc nie boicie się dość silnego alkoholowego zapachu podczas aplikacji to uważam, że warto dać szansę tej maseczce. Efekt promiennej, wygładzonej twarzy z pewnością Was zadowoli :)

8 komentarzy:

  1. okazjonalnie lubię takie peelingi, ale nie ma to jak mocny peeling gruboziarnisty :P wtedy czuć różnicę, cera jest oczyszczona i to porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie bajerki- może zakupię hmhm :D ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja bym wolała zeby już po nim śladu nie było i wróciła piękna polska jesień :D
    niecale 2 zl?:d ooo może się skuszę i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę to aż żal nie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca ! Za taką cenę trzeba wypróbować, jak nic !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jej w Rossmannie (chociaż przyznam, że dawno w nim nie byłam), jako, że jest to maseczka peel-off z pewnością w najbliższej przyszłości ją sobie sprawię :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń