Translate

wtorek, 2 października 2012

Rozświetlające masło do ciała o kuszącym zapachu wanilii - Mariza, linia SPA :)

Hej!

Waniliowe masło do ciała, to jeden z produktów, które mam przyjemność testować w ramach współpracy z firmą Mariza
Masełko jest w ładnym, poręcznym opakowaniu, z którego bez problemu wydostaniemy całą jego zawartość.
Zaraz po otwarciu do naszego nosa dociera piękny zapach masełka, które obłędnie pachnie wanilią. Zapach jest bardzo apetyczny, mi kojarzy się z zapachem waniliowego budyniu. Na pewno nie jest to chemiczny zapach. Nie jest on też duszący. Przypadł do gustu nawet mojej mamie, która raczej nie lubi słodko pachnących kosmetyków, gdyż przeważnie pachną dla niej zbyt intensywnie. Te masło do takich nie należy. Zapach jest bardzo subtelny i relaksujący. Długo utrzymuje się na skórze, nie kłócąc się przy tym z zapachem naszych perfum.
Kosmetyk ma dość gęstą konsystencję w kolorze budyniowym, która łatwo się rozprowadza. Po wchłonięciu masła w skórę, na ciele widoczne są złote drobinki, które pięknie rozświetlają ciało w słońcu i podkreślają opaleniznę.
Poniżej zdjęcie ręki po wchłonięciu masła w skórę. Niestety na zdjęciu tego za bardzo nie widać, ale w słońcu widoczne są na ciele złote drobinki rozświetlające.
Skład masła wzbogacony jest olejkiem z awokado, d-panthenolem, masłem shea, alantoiną oraz witaminą E, dzięki którym intensywnie nawilża i wygładza skórę, nadając jej jedwabistą miękkość i poprawiając jej elastyczność.



Jest to mój pierwszy kosmetyk firmy Mariza. Jestem z niego w pełni zadowolona, więc serdecznie polecam :)

A Wy miałyście jakieś kosmetyki tej firmy? ;)

10 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze zadnych kosmetykow z tej firmy. ale ogolnie, to uwielbiam jak masla do ciala/balsamy/peelingi sa wlasnie w takich opakowaniach. nie ma problemow z wyciskaniem itd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że fajny jest właśnie, teraz pozytywna opinia u Ciebie, może się skuszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zapach już mnie zachęca, i jeszcze te drobinki, ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam nic z firmy Mariza, ale rzeczywiście kuszące jest to masełko, lubię takie słodkawe zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy kosmetyków z tej firmy, jednak z chęcią bym to masełko wypróbowała - ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam jak patrzę na to masełko to myśle o lodach waniliowych:D
    w jakiej ono jest cenie?
    jeszcze nie miałam nic tej firmy ale ostatnio często o niej słyszę dobre opinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też właśnie jego zapach kojarzy się z budyniem albo właśnie z lodami waniliowymi :)
      koszt masełka to 13,60 zł.

      Usuń
  7. musi ślicznie pachnieć :) a ja bardzo kocham masełka ♥

    http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/10/ile-warta-jest-moja-twarz-nominacja-do.html nominowałam Cię kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam do czynienia z kosmetykami tej firmy, ale widzę że coraz częściej pojawiają się na blogach:)
    Czas więc chyba zajrzeć na stronę:)

    P.s obserwuje,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do akcji "Październik miesiącem maseczek" :)
    Więcej informacji znajdziesz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń