Translate

sobota, 6 października 2012

Perłowy błysk Cappuccino - czyli pomadka ochronna Mariza :)

Hej!

Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego produktu, który mam przyjemność używać w ramach współpracy z firmą Mariza.
Perłowa pomadka ochronna cappuccino.
Pomadka dobrze nawilża i natłuszcza usta, nadając im ładny, zadbany wygląd i piękny połysk.
Efekt utrzymuje się dość długo, nie trzeba więc co chwila malować ust.
Pomadka jest uniwersalna, nadaje się na każdą porę roku. Może być stosowana zarówno latem jak i zimą.
Z pewnością świetnie się sprawdzi, gdy nadejdą chłodniejsze dni i usta będą spierzchnięte od mrozu.
Pomadka łagodzi podrażnienia, jest jak kojący balsam na usta. Dzięki zawartości filtrów UV chroni skórę ust przed działaniem niekorzystnych czynników atmosferycznych.
Oprócz właściwości chroniących, pomadka dba także o wygląd naszych ust - nadaje im piękny perłowy połysk, w odcieniu miedzianym.

Dostępna jest jeszcze wersja poziomkowa z perłą różową.
Dużą zaletą jest jej niska cena: 4,7 zł.
Według mnie to świetny produkt w dobrej cenie :)

Przyznam szczerze, że zawsze wolałam błyszczyki od pomadek ochronnych, ale ostatnio coraz częściej na moich ustach goszczą właśnie pomadki w sztyfcie.
A Wy lubicie pomadki ochronne? Używacie? :)

8 komentarzy:

  1. Ja ogólnie jestem wielką fanką błyszczyków, uwielbiam je :) Ostatnio jednak próbuję przestawić się na pomadki i zobaczymy jak mi to wyjdzie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pomadki. Zdecydowanie bardziej niż np błyszczyki. Ta wydaje się ciekawa bardzo, szczególnie ten perłowy połysk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena rzeczywiście zachęca, a na jesień bez takiej pomadki ani rusz :) chętnie sobie taką zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HI !!!
    I've opened my brand new online shop this week, with vintage clothes, handmade shorts and customization ! I hope you will visit it and tell me what do you think about :)
    www.shop-salbacandco.com
    10% OFF COUPON when you join us on FB :DD !!!!!
    So COME ON and E.N.J.O.Y
    Have a very good day !!

    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa recenzja, lubię perłowe pomadki
    bardzo ciekawi mnie jak pachnie to capuczinko ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ♥♥ i jakie piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh ten zapach mega zachęca!!!:)

    OdpowiedzUsuń