Translate

czwartek, 11 października 2012

Kokosowy raj dla ciała i zmysłów z odprężającym balsamem do ciała Venita :)

Dzisiaj czas na recenzję jednego z kosmetyków polskiej firmy kosmetycznej Venita, z którą mam przyjemność współpracować :)

Wśród kosmetyków, jakie otrzymałam do przetestowania znalazłam ten oto odprężający balsam do ciała o apetycznym kokosowym zapachu.
Balsam zamknięty jest w ładnym, wygodnym opakowaniu, z którego bez problemu wydostaniemy odpowiednią ilość kosmetyku.
Konsystencja balsamu jest lekka, z łatwością się rozprowadza i szybko wchłania w skórę.
Skóra po nasmarowaniu jest wyraźnie nawilżona, odżywiona o egzotycznym zapachu kokosa.
Zapach jest naprawdę piękny! Delikatny, nie nachalny, ale i długo utrzymujący się na skórze.
Uwielbiam używać go zaraz po wyjściu spod prysznica. Aromatyczny zapach kokosa świetnie relaksuje :)

Dzięki zawartości wyciągu z kokosa i witaminy E balsam redukuje oznaki starzenia i działa na skórę odżywczo.

Podsumowując jest to naprawdę dobry balsam nawilżający, który pozwala na chwilę odprężenia :)

A Wy miałyście kontakt z kosmetykami firmy Venita? Jesteście z nich zadowolone? :)

11 komentarzy:

  1. Dzisiaj to już któraś z kolei recenzja kosmetyku o zapachu kokosa :) Chyba i ja muszę się w jakiś zaopatrzyć, bo uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krcze a ja za zapachem kokosa średnio przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co kokosowe, ten balsam na pewno jest miły dla skóry i.. dla nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o kontakt z tą firmą to coś mi świta, jednak chyba nie korzystałam z ich kosmetyków. Uwielbiam zapach kokosa i obecnie męczę masło do ciała z TBS o zapachu kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam produktów tej firmy jednak po Twojej recenzji na pewno się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie korzystałam z kosmetyków z tej firmy,jeszcze nigdy o niej nie słyszałam;Da zapach kokosa uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ale musi bajecznie pachnieć ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. kokos...mmmm mozna wachac sie caly czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie słyszałam o tej firmie, gdzie można je dostać?:)
    Lubię kokosowe kosmetyki, kiedyś nawet miałam takie perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklepy, w których można kupić produkty Venita znajdują się na tej stronie:
      http://www.venita.com.pl/stores
      wystarczy wpisać swoją miejscowość i wyświetli się lista sklepów z kosmetykami tej firmy :)

      Usuń
  10. Hej,
    dzięki za odwiedziny :)
    Tej firmy nie znam, ale może się skuszę.. bo musi pachnieć obłędnie!

    OdpowiedzUsuń