Translate

niedziela, 14 października 2012

Jesienny look

Po kilku pochmurnych i deszczowych dniach wreszcie w Poznaniu zaświeciło słońce :)
Co prawda rano jeszcze lekko kropiło, ale teraz wreszcie można wyjść na spacer bez parasola i cieszyć się prawdziwą polską złotą jesienią :)
Ubrałam więc lekki płaszczyk z H&Mu, burgundowe spodnie z Bershki i mój najnowszy zakup - buty z Zary. Rzadko chodzę na obcasach, ale te buty są bardzo wygodne i z pewnością będą często dopełniały moje jesienne stylizacje. Obcas nie jest zbyt wysoki, a dość gruby i stabilny, dzięki czemu czuję się w nich na prawdę komfortowo. A że nie jestem zbyt wysoka to dodatkowo zyskuję kilka centymetrów ;)
Torebkę z Atmosphere kupiłam na allegro, a chustę dostałam od taty (pochodzi ze sklepu Part Two).



Zdjęcia robione były w biegu przed wyjściem z siostrą na zakupy ;)

A jak wygląda u Was za oknem w niedzielne popołudnie? ;*

9 komentarzy:

  1. great look!!!! maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że znajdziesz. Mam tez jeden do różu, F152, również bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty już wcześniej przykuły moją uwagę (jak je pokazywałaś w poście zakupowym), są naprawdę świetne i wyglądają na bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda była dzisiaj w miarę niezła, jednak ja cały boży dzień przesiedziałam w domu. Bardzo ładne buty :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. O mam te same butki z Zary- rzeczywiście są bardzo wygodne i ładne:)
    Wpadły mi w oko jeszcze Twoje burgundowe spodenki- genialne!:)

    P.S obserwuje,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. buty fajne wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń