Translate

sobota, 20 października 2012

Beige sweater

Zakupy w 5 minut? Czemu nie! ;)
Dziś chcę Wam pokazać, co udało mi się wczoraj upolować, gdy przed pójściem na uczelnie weszłam na chwilę do Starego Browaru w Poznaniu.
Nie miałam niestety zbyt wiele czasu, więc odwiedziłam tylko jeden sklep. Zdecydowałam się wejść do River Island, gdyż wcześniej dowiedziałam się od siostry o sporych przecenach w tym sklepie. I rzeczywiście już od samego wejścia ujrzałam zachęcające napisy -50% :)
W sklepie moją uwagę przykuł beżowy ażurowy sweterek ze srebrną nicią (niestety na zdjęciu nie bardzo ją widać).
Sweterek był przeceniony ze 100 zł na 50 :)
Chociaż nie lubię szybkich zakupów, bo często bywają nieprzemyślane, po szybkiej przymiarce zdecydowałam się go kupić.
Beż to jeden z kolorów, które dominują w mojej szafie. Jest uniwersalny i elegancki. A sweterków nigdy za wiele ;) 

Dzisiaj rano sweterek już miał swój debiut. Pogoda piękna, więc myślę, że rękaw długości 3/4 jest idealnym wyborem.

Legginsy i buty pochodzą z Zary.

Jeżeli lubicie robić zakupy w River Island, to radzę Wam w najbliższym czasie odwiedzić ten sklep, bo są naprawdę duże przeceny i można znaleźć wiele ciekawych rzeczy w rozsądnych cenach :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten sweterek :) Ja niestety do galerii trafiam wtedy, gdy ceny są wysokie i zniechęcam się tym..

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten sweterek! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam ostatnio w RI w kato i szkoda, że go nie widziałam...
    śliczny :))

    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie: http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój typ;) naprawdę bardzo fajny łup;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no za taką cenę to tylko go brać! zwłaszcza, że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pretty :))))


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny :) a do RI muszę się wybrać bo juz dawno nie byłam w mają pięęękne rzeczy :):)

    OdpowiedzUsuń