Translate

niedziela, 21 października 2012

Beige sweater part 2 ;d czyli kolejne zakupy w RI ;)

Jak pewnie możecie się domyślić po tytule posta, dziś również odwiedziłam sklep River Island i znów wyszłam z niego z nowym sweterkiem w kolorze beżowym ;d
Przeglądając nieco już przebrane wieszaki z przecenami moją uwagę przykuł ten oto sweterek:
Sweterek był przeceniony z 199 zł na 95.
Trochę był więc droższy niż poprzedni, ale jest on wykonany z grubszego materiału. Sweterek jest wyszywany delikatną złotą nicią i drobnymi cekinkami, które ładnie widać w słońcu.
Niestety dzisiaj pogoda u mnie nie dopisuje, mimo że temperatura powietrza jest dość wysoka jak na jesień. Od samego rana utrzymuje się gęsta mgła i w ogole nie widać przez nią nieba i słońca. 
Mimo to jednak wyszłam przed chwilą przed dom, aby zrobić dla Was kilka zdjęć, bo wewnątrz jakoś aparat nie chciał ze mną współpracować.



A Wam jak się podoba mój dzisiejszy zakup? :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, jednak nie wydałabym na niego prawie 100 zł. ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny - ślicznie Ci w nim ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczny ten sweterek:):)

    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie sweterek bardzo podoba i ślicznie w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest :) Sama ostatnio kupiłam podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! :) sama ostatnio zamówiłam podobny - czekam na kuriera :D

    OdpowiedzUsuń