Translate

sobota, 22 września 2012

Ziaja kokosowa terapia skóry i zmysłów - krem do rąk

Hej kochane:*

Krem do rąk to chyba kosmetyk, którego każda z nas używa.
W tej chwili w mojej kosmetyczce znajduje się ten oto kremik Ziaji:
Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Większość z nich jest naprawdę dobra i co ważne w niskich cenach, więc każdy sobie może na nie pozwolić.


Głównym plusem tego kremu jest dla mnie jego piękny kokosowy zapach. Jak już pewnie wiecie uwielbiam wszelkie kosmetyki pachnące kokosem, czekoladą, wanilią, owocami itp. ;d
Po powąchaniu tego kremu wiedziałam, że muszę go mieć.
Krem ma lekką konsystencję, która szybko się wchłania.

Skóra po nasmarowaniu jest wygładzona i delikatna. Krem nie pozostawia na niej tłustego filmu, więc ręce nie lepią się.
Niestety nie do końca się zgodzę z właściwościami regenerującymi skórę, które obiecuje producent - nie zauważyłam, żeby jakoś przyspieszał regenerację. No i jeśli ktoś ma problem z przesuszoną skórą dłoni to też może nie być z niego w pełni zadowolony. 
Krem nawilża, ale słabo. Skóra jest wyraźnie nawilżona i wygładzona zaraz po jego użyciu. Jeśli więc chcemy, aby efekt utrzymywał się dłużej, musimy powtarzać smarowanie dłoni wiele razy w ciągu dnia.
Mi to jednak nie przeszkadza, bo krem naprawdę pięknie pachnie i jego używanie jest dla mnie przyjemnością ;) Do jego plusów muszę też zaliczyć jego wydajność.
Krem jest zamknięty w wygodnym opakowaniu, którego nie trzeba odkręcać za każdym razem, gdy chcemy go użyć. Opakowanie jest niewielkie, więc możemy go mieć zawsze przy sobie - zmieści się do każdej torebki :)
Dużą zaletą z pewnością jest jego niska cena, która wynosi mniej więcej 5 zł.
Na pewno jeszcze nie raz do niego powrócę, jednak teraz w okresie jesienno-zimowym rozejrzę się za jakimś treściwszym kremem, który będzie bardziej nawilżał i chronił skórę rąk przed mrozem.

Na koniec parę kosmetycznych nowości :)
Ostatnio weszłam do Douglasa, z nadzieją, że uda mi się zamienić mój stary tusz na próbkę mascary Clinique. Niestety po tuszach nie było już śladu. Chyba już w każdym Douglasie w Poznaniu próbki się skończyły.. No szkoda. Na pocieszenie kupiłam sobie 3 lakiery Essence - akurat była na nie promocja i 3 lakery były w cenie 2 :) Zapłaciłam za nie 10,99 zł :)
No i kolejny nowy kosmetyk - krem do nóg Neutrogena, kupiony w osiedlowej drogerii.
Krem był nieco droższy - 19,99 zł, ale dołączony był do niego gratis dezodorant do stóp. Nigdy takiego kosmetyku nie miałam, ale jak za darmo to trzeba brać, heh ;d Myślę, że bardziej się sprawdzi latem, gdy stopy są często zmęczone i opuchnięte.

Miałyście jakiś z powyższych kosmetyków? Jesteście z niego zadowolone albo nie? ;)

16 komentarzy:

  1. kremu do rąk nigdy nie miałam z Ziajki lecz balsamu używam i szczerze jest super;)
    krem z Neutrogena super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj zastanawiałam się nad kupnem kremu do rąk z Ziaji, jednak zdecydowałam się w końcu na Garniera - zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to niestety nie będzie dla mnie, bo mam bardzo przesuszone ręce, a skoro ten słabo nawilża to pewnie jest stworzony dla mniej wymagających dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie używam balsamu do rąk, tego typu kosmetyki oczywiście są niezbędne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem do rąk ziaji, ale oliwkowy. Jakoś nie bardzo mi pomógł, więc całkowicie zrezygnowałam z ich kremów do rąk:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, stara dobra seria Essence :) dobrze, że jeszcze mam kilka w zapasie :P a ten kremik miałam i bosko pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne paznokietki;)
    a ziajke kocham od lat..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki lakierów,a zapach kokosu również uwielbiam!;))

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie chłopak ma alergię na sierść, więc za długo bez leków u mnie nie wytrzymuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne kolory tych lakierów:)
    Właśnie ten krem jest dla mnie niewystarczający:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam kochana te ksometyki bo jak sama widzisz kupiłam 3 sztuki i to sa moje nowe dzieci :) www.belia.pl zajrzyj tam maja wiecej i rownie fajnych i skutecznych bo bardzo duzo z nich juz przetestowałam na sobie i moge polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten krem:)
    świetny ma zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Ziaję,kokosową kakaową-obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się ze zapach cudowny , ale do rak najlepsza Neutrogena !! Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń