Translate

czwartek, 27 września 2012

Współpraca - Mariza :)

Hej kochane ;*

Jak Wam mijają pierwsze dni jesieni?
Ja staram się korzystać z ostatnich wolnych dni, bo od przyszłego tygodnia zaczynają się studia.
Dzisiejszy dzień spędziłam prawie cały leniuchując w domu ;d
Pogoda niezbyt zachęca do wyjścia na spacer.  Za oknem widać same chmury i deszcz..
Na szczęście humor od rana mi dopisuje, bo jak tylko wstałam do mych drzwi zapukał listonosz i wręczył mi bardzo miłą przesyłkę, w której znalazłam poniższe kosmetyki: :)
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą kosmetyczną Mariza, w ramach której otrzymałam 3 kosmetyki do przetestowania.


Odświeżający żel pod prysznic z oliwą z oliwek i d-pantenolem - Granat
Rozświetlające masło do ciała z olejkiem awokado i d-pantenolem - Wanilia
Perłowa pomadka ochronna - Cappuccino
Kosmetyki mają bardzo zachęcające zapachy, a jak pewnie wiecie ja uwielbiam wszystkie kosmetyki, które pięknie pachną :)
Wkrótce pojawią się recenzje :)

Bardzo dziękuję firmie Mariza za możliwość przetestowania kosmetyków i Pani Natalii za miły kontakt :)

Miałyście kosmetyki tej firmy? Lubicie? ;))

11 komentarzy:

  1. wow same cudowności nic tylko czekamy na recenzje ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nigdy okazji wypróbować kosmetyków tej firmy :) Ciekawi mnie te masło do ciała i jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel i pomadka świetnee ;D Masełka nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie teraz testuję też ten sam żelek pod prysznic :) mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę:))) Super kosmetyki;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)).Ciekawi mnie rozświetlające masło do ciała z olejkiem awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i czekam na recenzję masełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze z tej firmy nic nie miałam, ale przyjemne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te kosmetyki, sama chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear, like this?

    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń