Translate

niedziela, 30 września 2012

Venita - nowa współpraca + Zarowe buty

Hej!

Jak tam po weekendzie?
Moje wakacje dobiegły końca i od przyszłego tygodnia zaczyna się szkoła.
Nie oznacza to jednak, że będę mieć teraz mniej czasu na blogowanie, bo pisanie dla Was, czytanie Waszych komentarzy oraz komentowanie Waszych postów sprawia mi ogromną przyjemność, na którą zawsze wygospodaruję choć trochę czasu ;)

Dzisiaj chciałabym Wam się pochwalić kolejną współpracą, którą udało mi się nawiązać oraz pokazać mój nowy łup, który wczoraj upolowałam w Zarze :)

Na początek nowa współpraca, którą nawiązałam z firmą kosmetyczną Venita.
W piątek odwiedził mnie kurier i wręczył tą oto paczkę:
Bardzo się ucieszyłam, gdy po otwarciu przesyłki ujrzałam 4 kosmetyki do testów oraz miły list od Pani Agaty.
Bardzo dziękuję firmie Venita za możliwość przetestowania ich produktów i Pani Agacie za miłą korespondencję :)

Poniżej kosmetyki, jakie otrzymałam:
Balsam rozświetlający - Body Care
 Balsam kokosowy - Fruit Care
Top Coat szybkochnący Therapy Nail oraz regenerująca odżywka do paznokci Therapy Nail
Trochę mi się ostatnio zebrało kosmetyków do testów, więc niebawem możecie się spodziewać recenzji :)

Poniżej przedstawiam Wam mój wczorajszy zakup: czarne botki z Zary (cena: 169 zł).
Już od jakiegoś czasu szukałam czarnych botków na sezon jesień/zima i wreszcie znalazłam coś odpowiedniego dla siebie.


Botki są bardzo wygodne, na stabilnym obcasie. Pasują zarówno do spodni, legginsów jak i spódnic. Ja jestem z nich bardzo zadowolona, a Wam jak się podobają? :)

11 komentarzy:

  1. ah ah cudowne są te buciki ♥♥♥ zakochałam się :D gratki współpracy :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej wolę buty z większym obcasem :)
    Gratuluję współpracy i zapraszam do mnie na rozdanie,

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to gratuluję współpracy :) a buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne buciki ! ;)

    pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy:)
    ajć, botki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne te butki :) sama bym sobie takie sprawila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wspópracy !!!! botki sa mega zaje i boskie :)

    OdpowiedzUsuń