Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Nowości

Hej piękne :)

Dawno nie było outfitu, więc dzisiaj mam dla Was zestaw składający się z samych nowości ;d
Po raz pierwszy miałam dziś na sobie czarne body z koronką, które niedawno kupiłam oraz moje wczorajsze nowości - bordowe spodnie i jasny sweterek.
Baleriny i kopertówka już od jakiegoś czasu są w mojej szafie i pochodzą ze sklepów Bershka i Stradivarius.

Zestaw klasyczny, dominują w nim odcienie bieli i czerni, a całości dodają charakteru spodnie w modnym ostatnio burgundowym kolorze.

Poniżej zdjęcia rzeczy, które miały dziś swój debiut w tworzeniu outfitu.
 Sweterek - H&M (cena: 99,9 zł)
 Spodnie - Bershka (cena: 99,9 zł)
Body - Stradivarius (cena: 59,9 zł)

Jak Wam się podoba mój dzisiejszy zestaw? :)

13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :) Sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubieniec z outfitu - body :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest przeuroczy!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko razem wygląda świetnie! trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje schody:)!
    Zawsze chciałam takie mieć;P

    OdpowiedzUsuń
  6. mi również wpadł w oko ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba się podoba Twój outfit :) a jaki cudowny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. outfit jak najbardziej trafny ! super wyeksponowałas swoje smukłe nóżki :)jak bym była mężczyzna powiedziałabym że smakowity kąsek z Ciebie :) dziekuję za częste wizyty u mnie :) Do Ciebie tez czesto lukam tylko nie zawsze mam czas na komentowanie - ale nadrobię to niebawem kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny sweterek:)


    pozdrawiam i zapraszam:):):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. od dawna szukałam jakiegoś zgrabnie wyglądającego body, już wiem gdzie muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń