Translate

środa, 12 września 2012

L`Oreal Volume Million Lashes Extra Black Mascara

Hej!
Dzisiaj napiszę parę słów o mascarze, której obecnie używam.
Przeważnie kupowałam tusze marki Astor, Bourjois lub wybierałam mascary dostępne w perfumeriach Sephora. To mój pierwszy tusz L'Oreal.
Muszę przyznać, że jest to obecnie mój faworyt! :)

Mascarę L'Oreal Volume Million Lashes Extra Black Mascara udało mi się niedawno kupić w drogerii Superpharm na promocji - za niecałe 40 zł :)
Ale nie tylko fakt, że tusz był akurat przeceniony zdecydował o moim zakupie. 
Po krótkiej rozmowie z konsultantką byłam w pełni przekonana jaki tusz wybrać. Dowiedziałam się, że szczoteczką z sylikonowymi włoskami łatwiej nakłada się maskarę na rzęsy, nie brudząc przy tym okolic oka. Jest więc idealna dla osób, którym nie zawsze wychodzi perfekcyjny make-up;)
Zgadzam się z tym w 100 %. Szczoteczka jest bardzo wygodna w użyciu, świetnie rozczesuje i rozdziela rzęsy nadając im większą objętość. Nie ma mowy o pobrudzeniu tuszem powiek. No chyba, że ktoś się o to bardzo postara ;d
Mascara wydobywa głębie spojrzenia. Rzęsy są pogdubione, podkręcone i extra czarne! Wydaje się, jakby tusz zwielokrotnił ich ilość - efekt miliona rzęs ;d Tusz się nie kruszy i nie pozostawia na rzęsach grudek. 
Jedynym minusem jest jego cena - 55 zł. Jednak dla efektu jaki daje tusz myślę, że warto go kupić :)

Poniżej zdjęcia mojego oka ;d
Pierwsze jest naturalne bez tuszu.
Drugie z jedną warstwą mascary na rzęsach.

I jak Wam się podoba? :)

16 komentarzy:

  1. O Jezusie, jakie długie!! Szkoda, że tusz taki drogi, bo też bym go kupiła chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam chrapę na maskary L'Oreal. Czekam na promocję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE EFEKT :O wow ♥ cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę spektakularny efekt! Słyszałam, że ten tusz jest dobry, ale nie sądziłam że aż tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja osobiscie nie lubie tych ze sylikonowymi szczoteczkami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. <3

    u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt, jednak od jakiegoś czasu mam swojego faworyta i jest tańszy od tuszu L'Oreal, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny ten tusz...cena tylko przerasta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten tusz jest jak dla mnie rewelacyjny!!!!
    rzęsy robi zabójcze!!!!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem daje niesamowity efekt ;))


    Zapraszam do mnie na recenzję balsamu brązującego MARIZY :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit. masz piękną sylwetkę ;)

    pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń