Translate

piątek, 7 września 2012

Coś dla blondynek - Biosilk Silver Lights Shampoo ;)

To mój ulubiony szampon z serii fioletowych do włosów blond, który w pełni spełnia moje oczekiwania :)
Szampon jest przeznaczony do włosów blond (naturalnych lub rozjaśnianych) oraz siwych.
Co go wyróżnia od innych fioletowych szamponów?
Po pierwsze nie pozostawia na włosach fioletowych refleksów.
Nie wysusza włosów jak większość szamponów rozjaśniających - dzięki zawartości naturalnego jedabiu ma właściwości nawilżające.
Już po pierwszym użyciu widać poprawę kondycji włosów. Są miękkie, błyszczące, nie elektryzują się. Szampon nie plącze włosów i sprawia, że łatwiej się rozczesują.

Stosowanie: zalecane jest dwukrotne mycie. Pierwsze, aby oczyścić włosy i drugie, aby zneutralizować żółte odcienie i ochłodzić kolor włosów. Gdy pozostawimy pianę na włosach przez 3-5 minut - uzyskamy dodatkowo rozjaśnienie włosów.

Szampon zamknięty jest w 350 ml butelce z wygodnym otwarciem.
Szampon ma fajną konsystencję, łatwo się rozprowadza i dobrze się pieni. 
Ma bardzo przyjemny zapach.
Kolor szamponu jest mocno fioletowy, ale bez obaw - nie zabarwia skóry, ani włosów na fiolet ;)

Do plusów szamponu muszę zaliczyć też jego wydajność. Co prawda nie myję nim włosów codziennie, ale mam go już kilka miesięcy. Naprawdę niewielka ilość wystarcza do umycia moich długich włosów.

Jedynym minusem jest jego cena - ok 40 zł.
Mi się udało go upolować na promocji w Superpharm i zapłaciłam za niego połowę ceny :)

Polecam go każdej blondynce, która chce wyeliminować żółte refleksy i nadać swoim włosom jaśniejszy odcień.

10 komentarzy:

  1. No cóż, cena nie jest zbyt zadowalająca. Niestety obecnie mam problem ze skórą na głowie, więc nawet gdybym chciała to i tak nie najzwyczajniej w świecie nie mogę go użyć :(

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena wysoka dosyc, ale jak sie sprawdza, to czemu nie?
    Nie dla mnie, bo nie jestem blondynką, wiec nigdy raczej nie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go i jest fajny :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to cos dla mnie :) moje blond nie sa rewelacyjne ale moze biosilk by mi cos pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość wysoka ta cena,no ale jak się sprawdza to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba nie dla mnie, ja mam ciemne włosy, ale ta barwa fioletowa łoo ;D pierwszy raz taką widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi głupio się przyznać ale nie wiedziałam że są takie fioletowe szampony dla blondynek:) Niestety nie mam okazji skorzystać bo mam ciemny brąz

    OdpowiedzUsuń
  8. cena kosmiczna :D dobrze, że wracam do mojej rudości :P

    OdpowiedzUsuń