Translate

środa, 29 sierpnia 2012

Zapachowo :)

Cześć!
Znów przez kilka dni nic nie pisałam, ale to wszystko przez tą pogodę! Aż grzech nie korzystać z ostatnich dni lata i siedzieć w domu, gdy na dworze tak ładnie.

Dzisiaj przgotowałam dla Was krótkie opisy kilku moich ulubionych zapachów perfum.
Każda z nas lubi ładnie pachnieć i ma swoje ulubione perfumy. 
Ja stawiam na kobiece, świeże zapachy, w których przeważają nuty owocowo-kwiatowe.
Pierwszym zapachem, który mnie urzekł kilka lat temu i podoba mi się do dziś jest perfum DKNY be delicious. Jest to bardzo świeży, letni zapach, w którym wyczuwamy owocowe i kwiatowe nuty. Flakonik w jakim zamkniety jest perfum przypomina soczyste, zielone jabłko. Zapach jest trawły, dość długo utrzymuje się na skórze. Nie jest duszący. Nadaje się na każdą okazję. Minusem może być dla kogoś dość duża popularność tego zapachu. Spotkałam wiele osób, które go miało lub aktualnie ma. Jeżeli ktoś stawia na oryginalność, to pewnie się na niego nie zdecyduje. Myślę jednak, że warto go wypróbować, bo zapach jest naprawdę ciekawy.
Nuty: jabłko, ogórek, grapefruit, magnolia, tuberosa, biała konwalia, roża, fiołek, drzewo sandałowe, bialy amber.
Cena: 200zł/50ml.

Drugim zapachem, który od dawna mi się podoba jest Gucci Envy Me (na zdjęciu bez kartowonego pudełka, bo je wyrzuciłam). W nim również wyczuwalne są kwiatowe, zwysłowe nuty zapachowe. Zapach jest kobiecy, romantyczny, według mnie idelany na wiosnę/lato, chociaż ja używam go bez względu na porę roku. Nadaje się zarówno na dzień jak i na wieczór. Trwałość zapachu jest przeciętna - do kilku godzin, później niestety słabo wyczuwalny.
Nuta głowy: różowa peonia, jaśmin, różowy pieprz 
Nuta serca: litchi, granat, ananas, biała herbata, różowe piżmo 
Całość dopełnia zapach drzewa sandałowego, tekowego i piżma. 
Cena: 350zł/100ml.

Kolejny perfum, który bardzo lubię to Dior Addict 2. Zmysłowy, świeży i lekki zapach. Jak oba poprzednie perfumy, ten również kojarzy mi się z ciepłymi dniami, chociaż używam go bez względu na porę roku. Zapach jest orzeźwiający i słodki zamknięty w flakonie koloru landrynkowego różu. Trwałość dość dobra - kilka godzin to minimum. Zapach jest dość intensywny, ale nie nachalny. Kilka razy zdarzyło się, że ktoś się spytał jakiego zapachu używam, a byłam nim wtedy popsikana :) Nadaje się na co dzień jak i na specjalne okazje.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, grejpfrut, pomarańcza, ananas, wodny melon
nuta serca: kwiat lotosu, gardenia, frezja, konwalia
nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo.
Cena: 250zł/50ml.

Coco Chanel Mademoiselle to ostatnio mój nr 1. Z biegiem lat zauważyłam, że zaczynają mi się podobać coraz bardziej intensywne, kobiece zapachy. Taki jest ten perfum - orientalny, świeży, zmysłowy. Muszę jednak przyznać, że nie od zawsze się lubimy. Od dawna jest to ulubiony perfum mojej mamy. Parę lat temu nie bardzo mi się podobał. Był dla mnie zbyt duszący. Teraz się to zmieniło i jest moim faworytem, chociaż dla niektórych rzeczywiście może być zbyt ciężki. Nie używam go jednak codziennie. Na codzień stawiam na lżejsze zapachy (które opisałam powyżej). Używam go sporadycznie, jest idealny na wieczorne wyjścia i uroczystości. Zapach jest bardzo trwały.
Jedynym minusem jest jego cena. Ale myślę, że jest jej wart :)
Nuty zapachowe: pomarańcza, bergamotka, jaśmin, róża, paczula, wetiwer.
Cena: 300zł/50ml.

No i na koniec moja nowość, czyli Jimmy Choo. Piękny kobiecy, zmysłowy zapach zamknięty w eleganckim flakonie. Wyczuwalne nuty owocowo-kwiatowe, jak również zmysłowe nuty drzewne. Zapach jest świeży, nadaje się wiec do codziennego użytku, ale według mnie świetnie sprawdza się też na wieczorne wyjścia. Zapach dość trwały - utrzymuje się minimum kilka godzin.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: chrupiące zielone nuty, imbir
nuta serca: orchidea tygrysia, herbata różana
nuta bazy: drzewo cedrowe.
Cena: 180 zł/40ml.
Jakie są Wasze ulubione perfumy? Może lubicie któreś z moich ulubionych? :)

24 komentarze:

  1. coco chanell mm :) Lubię D&G Naomi Cambell ,Britney Spears ... jednak wole słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej żadnego nie miałam ale chciałabym mieć wszystkie :d ja kocham perfumy kwiatowe, Avon, Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam ze wygladaja szałowo:D pewnie tez tak pachną:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkiem sporą kolekcję :)
    Dior Addict wąchałam, ale tylko podstawową wersję. A moje ulubione to póki co Cacharel Liberte i Guerlain Aqua Allegoria:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to widzę, że mamy podobny gust :D ja jeszcze kocham Miss Dior Cherie za mega trwały i mocny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, też go uwielbiam :)
      niestety nie mam go w swojej kolekcji, więc o nim nie wspomniałam.

      Usuń
  6. z tych miałam tylko Coco Chanel Mademoiselle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coco Chanel Mademoiselle mam ten zapach w perfumetce - bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio bardzo polubiłam Dior Addict 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mademoiselle to i mój numer jeden ! :) uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! :D
    Obserwuję Cię i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kocham Gucci Envy me, oraz Gucci Rush. O Envy me robiłam juz notke na blogu jakis czas temu. uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne perfumy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam perfumy z kwiatowymi nutami..

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie zapachy Jil Sandera !<3

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam perfumy Niny Ricci "Ricci ricci" :))

    OdpowiedzUsuń