Translate

czwartek, 23 sierpnia 2012

Zakupowo ;)

Hej śliczne! :)

Chyba każda z nas lubi zakupy, szczególnie jeśli chodzi o te ciuchowe;d 
Mi zawsze potrafią poprawić nastrój, nawet jeśli jest to tylko mały drobiazg. Nawet najdrobniejsza nowa rzecz cieszy ;d

Dzisiaj kolejny post z serii: co sobie kupiłam ;)

Wybrałam się dziś z siostrą popołudniu do galerii i jak zwykle coś dla siebie znalazłam.
Tym razem wybór padł na body i pasek ze Stradivariusa.
Ostatnio bardzo polubiłam moje koronkowe bordowe body z Tally Weijl i często je noszę. Zdecydowałam się więc dzisiaj na zakup kolejnego ubrania w tym stylu.
Body, które wybrałam jest koloru czarnego. W sumie to nie miałam żadnego wyboru jeśli chodzi o kolor, bo dostępne były tylko czarne;d
Z przodu dekolt jest wykończony ozdobną koronką, a z tyłu jest głębokie wycięcie na plecy. 
Cena body to 59,9 zł.
Drugim moim dzisiejszym zakupem jest brązowy pasek. Zwyczajny, ze złotą klamrą.
Kupiłam go, bo moja siostra stwierdziła, że jeżeli nosi się bluzkę włożoną w spodnie lub body, to spodnie lepiej się prezentują, gdy ozdabia je pasek. No i chyba ma rację ;d
Pasek kosztował 29,9 zł.
Były dostępne jeszcze inne kolory - czarny, jasny beż, łososiowy i ciemny brąz wpadający w szary ;d
Na początku nie mogłam się zdecydować co do koloru i w pierwszej chwili zdecydowałam się na ciemniejszy brąz. Po czasie jednak stwierdziłam, że właściwie to jest on bardziej szary niż brązowy, a że ja chciałam brązowy pasek, to wróciłam do sklepu i zamieniłam na ten, który widzicie na zdjęciu powyżej ;) Po prostu mam więcej brązowych torebek i butów niż szarych i pomyślałam, że lepiej będzie pasował do tworzenia codziennych stylizacji.

Oprócz ciuchów nie obyło się bez kosmetycznych nowości :)
Moje stałe produkty, którym od dawna jestem wierna: dezodorant Dove i masło do ciała Ziaja oraz dwie nowości: tusz do rzęs L'Oreal i czarna kredka do oczu Eveline.
Najbardziej jestem zadowolona z maskary - L'Oreal Volume Milion Lash Extra Black. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jej temat, ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi. Maskara była przeceniona na niecałe 40 zł z 50.
A Wam jak się podobają moje dzisiejsze zakupy? 
Miałyście coś z kosmetyków?
;*

15 komentarzy:

  1. Waniliowego masła jeszcze nie miałam:)
    Muszę je znaleźć i wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam! ja używam go naprzemian z kokosowym i czekoladowym. wszystkie 3 masła uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to waniliowe masło do ciała:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowe ? musi mieć cudowny zapach ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam to masełko do ciała :) ślicznie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Body jest bardzo ładne.
    Pasek też mi się spodobał, ma ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zakupy :) ja rowniez jestem ciekawa tej maskary wszyscy ja tak chwala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy ciekawe jak to masełko:)?
    u mnie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupki..ja mam dużo wzrostu i wszystkie body sa na mnie za małe..wiesz o co chodzi :) ale ogólnie bardzo mi sie podoba tak jak i pasek :)
    ja w tym tyyg zero zakupów kosmetycznych za to maszyne do szycia sobie kupiłam :) heheh moze cos zaczne szyć ::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Body bardzo ładne :)
    Szkoda, że nie mam figury, żeby nosić takie cudeńka :(

    OdpowiedzUsuń