Translate

czwartek, 16 sierpnia 2012

Wyprzedażowy outfit ;d

Cześć piękne!

Właśnie wyszło u mnie słońce, więc postanowiłam zrobić dla Was kilka zdjęć, aby pokazać Wam na sobie moje ostatnie wyprzedażowe łupy, które upolowałam w Zarze (bluzka i szpilki).
Zdjęcia zrobił mi tata przed chwilą ;d

Buty - Zara, Bluzka - Zara, Spódniczka - H&M, Torebka - Atmosphere, Okulary - H&M

Dodałam tylko 2 zdjęcia, bo strasznie długo się u mnie wgrywają.

Mam nadzieję, że ładna pogoda trochę się utrzyma i końcówka lata będzie słoneczna :)


15 komentarzy:

  1. świetnie, figury zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dość, że wysoka to jeszcze szczupła ^^
    pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysoka nie jestem, mam niecałe 160 cm wzrostu ;d
      ale dziękuję bardzo za miłe komentarze :)

      Usuń
  4. Fantastyczne buty i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być ciepło;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale laska z Ciebie:)
    Buty jak i reszta stroju super!

    OdpowiedzUsuń
  7. zamurowało mnie, gdy przeczytałam, że masz niecałe 160 cm wzrostu, wyglądasz na o wiele wyższą dziewczynę. zazdroszczę figury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne rzeczy jak zawsze :) :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. http://aactaestfabulaa.blogspot.com/ POLECAM!

    OdpowiedzUsuń