Translate

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

TAGowo

Cześć! ;*

Dzisiaj trochę inny wpis od wszystkich, bo zostałam potrójnie otagowana, więc postaram się odpowiedzieć na zadane mi pytania :)
Zasady TAGu:
Wyznaczam 11 osób, które wezmą udział w zabawie. Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania, później otagować kolejne 11 osób i zadać 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. Nie taguj osoby, która Ciebie otagowała.


No to najpierw się zabiorę za odpowiedzi na pytania z TAGów WalkingOnAirDagusi i Silver, przez które zostałam otagowana, a później zadam moje pytanie i otaguję kolejnych 11 osób :)

WalkingOnAir zadała mi w swoim TAGu następujące pytania:
1. Małe miasto, wieś, czy duże miasto?
trudno powiedzieć ;d mieszkam na obrzeżach miasta i tu mi się bardzo podoba - cisza, spokój; ale z drugiej strony daleko do centrum miasta, które tętni życiem..
2. Co dla  Ciebie jest najważniejsze w drugim człowieku?
szczerość i  szacunek wobec innych ludzi
3. Co jest według Ciebie ważniejsze: przyjaźń, czy miłość?
miłość, chociaż fajnie jak te oba uczucia się łączą ;)
4. Ulubione danie.
łosoś zapiekany ze szpinakiem i sosem serowym
pierś z kurczaka zapiekana w przyprawie gyros podana z sosem czosnkowym
5. Masz jakąś ulubioną surówkę lub sałatkę? Jaką? Jeśli chcesz zdradź przepis ;)
ostatnio bardzo mi posmakowała surówka z marchewki i ananasa. 
niestety nie robię jej sama tylko kupuję gotową, ale myślę, że jej przyrządzanie nie byłoby jakimś wielkim problemem;d
6. Wierzysz w przeznaczenie?
myślę, że każdy ma jakąś osobę, która jest mu przeznaczona i prędzej czy później ją odnajdzie ;)
7. Czym obecnie się zajmujesz? ;)
obecnie mam wakacje i odpoczywam, ale od października studia - anglistyka i praca w szkole.
8. Długie włosy, czy krótkie?
dłuuugie ;d mam takie od zawsze :)
9. Ulubiony szampon do włosów i odżywka.
nie mam ulubionego, ale ostatnio często używam dziecięcych szamponów Johnsona - łagodne, nie plączą włosów, bez zbędnych szkodliwych składników :)
10. Sprawdzasz skład kosmetyków przed ich kupnem?
muszę przyznać, że rzadko mi się to zdarza..
11. Farbowanie włosów? Za, czy przeciw?
rozjaśniam włosy, ale wiem, że to im nie służy, a więc przeciw ;)


Kolejny pytania pochodzą z TAGu Dagusi:
1. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić ?
uwielbiam podróże, więc mogłabym tu wymienić kilka miejsc, jednak podam to, które mam nadzieję uda mi się odwiedzić jeszcze tego lata - Bułgaria (Słoneczny Brzeg) :)
2. Jaka pora roku jest Twoją ulubioną ?
kocham lato, chociaż uważam, że każda z pór roku jest wyjątkowa.
3. Jesteś singielką czy w związku ?
trudno powiedzieć;d spotykam się z kimś, ale jeszcze to nie jest związek.
4. Masz jakieś zwierzątko- jakie?
niestety nie mam, mam w domu 2 alergików..
5. Lubisz gotować? Twoje danie popisowe- i może przepis?
lubię, lubię ;d
łosoś zapiekany ze szpinakiem i sosem serowym
idę trochę na łatwiznę i kupuję szpinak mrożony z sosem serowym, który goruję w garnku wraz z kilkowa ząbkami czosnku. następnie kładę na niego łososia skropionego sokiem z cytryny i posypanego przyprawą do ryb i zapiekam w 200 stopniach (czas zapiekania zależy od tego, czy ryba jest mrożona czy nie ;))
6. Czy ostatnio chodzi za Tobą jakaś nutka/ piosenka godna polecenia?
ostatnio często słucham Call of the wild - Pitbull
7. Wolisz kupować kolorówkę czy pielęgnację ?
trudne pytanie;d uwielbiam kupować kosmetyki, ale stawiam chyba na pielęgnację.
8. Ulubiona fryzura ?
przeważnie noszę rozpuszczone włosy, podpięte jakąś ozdobną spinką z boku lub czasami wysoka kitka.
9. Morze czy góry i dlaczego?
zdecydowanie morze! uwielbiam wylegiwać się na plaży, kocham ten morski klimat. latem i zimą jest tam pięknie :)
10. Ulubiony kolor?
ostatnio polubiłam pastele, jeśli chodzi o kolor rzeczy, paznokci itp. a więc brzoskwinia, mięta, pudrowy róż, liliowy itp.
11. Charakter czy wygląd - co bardziej cenisz w drugim człowieku ?
fajnie, gdy obie rzeczy idą ze sobą w parze, ale ważniejsze jest to co w głowie, a więc charakter. nie lubię, gdy ocenia się ludzi po wyglądzie.

I trzeci TAG Silver:
1. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego?

pies, bo może być naszym prawdziwm przyjacielem. chociaż koty też lubię, ale one chodzą swoimi ścieżkami ;d
2. Jaki jest Twój ulubiony program telewizyjny i dlaczego? 
chętnie oglądam programy rozrywkowe, jak np. Mam Talent, X-Factor. lubię sobie popatrzeć na różne talenty, jakie mają ludzie :)
3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
pewnego dnia zaczęłam przeglądać różne blogi o kosmetykach, ciuchach i różnych babskich sprawach i spodobało mi się to na tyle, że zapragnęłam stworzyć własnego bloga.
4. Wolisz błyszczyk, pomadkę, czy może szminkę? 
błyszczyk. chociaż latem często używam pomadek ochronnych.
5. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
ulubiony: Chanel - Mademoiselle
ale lubię też bardzo : Dior - Addict 2 oraz Envy me
Prada - Candy
DKNY (zielone jabłuszko)
6. Jakbyś mogła cofnąć czas, to zrobiłabyś to? 
chętnie cofnęłabym się z 2 lata wstecz;d
7. Kupiłaś kiedyś coś bo miałaś taki kaprys?;>>
nie.. muszę się wybrać na zakupy, bo właśnie dawno nic sobie nie kupiłam ;d
8. Czym kierujesz się wybierając kosmetyki do codziennej pielęgnacji?
ostatnio coraz częściej kieruje się opiniami, które czytam na Waszych blogach :)
9. Czym aktualnie się zajmujesz?
aktualnie mam wakacje, a więc odpoczywam. ale od września się zaczną studia - anglistyka i praca w szkole.
10. Tytuł ulubionej piosenki.
nie mam ulubionej, ale ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Pitbulla - Call of the wild i dość często jej słucham;d
11. Co jesz na śniadanie?:))
przeważnie kanapki :)


No i teraz czas na moje pytania ;d
1. Ulubiony kolor paznokci?
2. Robienie zdjęć, czy pozowanie? Co wolisz?
3. Książka, którą Twoim zdaniem warto przeczytać?
4. Masz jakieś hobby, pasję? Jakie?
5. Czy jesteś od czegoś uzależniona? Jeśli tak, od czego?
6. Jaki jest Twój must have kosmetyczny, który masz zawsze w kosmetyczce?
7. Wolisz domówki czy imprezy w klubie?
8. Czy jest coś czego żałujesz w życiu? Jeśli tak, co to takiego?
9. Twoje ulubione miejsce/miasto/kraj, do którego lubisz wracać?
10. Włosy blond, czy czarne?
11. Jaki jest Twój ulubiony zapach perfum?

A taguję:
miłej zabawy!!!  :))

7 komentarzy:

  1. U mnie tez zostalas otagowana;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się poprawiłam :)
      przepraszam za pominięcie Twojego tagu ;d

      Usuń
  2. hehe super odpowiedzi- dziękuję :) ja też kocham morze i na 11 pytanie podobnie bym odpowiedziała ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. oo widzę, że zostałam o tagowana!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie:) Odpowiem tutaj jeśli pozwolisz:)

    1. Ulubiony kolor paznokci? obecnie różowy:)
    2. Robienie zdjęć, czy pozowanie? Co wolisz? obie te rzeczy:)
    3. Książka, którą Twoim zdaniem warto przeczytać? "Zabić ptaka" Ostrowskiej
    4. Masz jakieś hobby, pasję? Jakie? sport, zwierzęta i oczywiście kosmetyki:)
    5. Czy jesteś od czegoś uzależniona? Jeśli tak, od czego? kawa:)
    6. Jaki jest Twój must have kosmetyczny, który masz zawsze w kosmetyczce? pomadka ochronna do ust
    7. Wolisz domówki czy imprezy w klubie? oczywiście imprezy w klubie:)
    8. Czy jest coś czego żałujesz w życiu? Jeśli tak, co to takiego? wolę o tym nie pisać:)
    9. Twoje ulubione miejsce/miasto/kraj, do którego lubisz wracać? byłam tylko raz, ale z chęcią bym wróciła - Francuska Prowansja
    10. Włosy blond, czy czarne? naturalne! :)
    11. Jaki jest Twój ulubiony zapach perfum? Cacharel Liberte:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń