Translate

środa, 1 sierpnia 2012

Sukienki :)

Hej :*

Dzisiaj pokażę Wam kilka moich sukienek.
Z góry przepraszam za brak makijażu i nieład na głowie, ale fotki były robione dzisiaj popołudniu, po wcześniejszym wylegiwaniu się na słońcu ;)
No i podczas zdjęć raziło słońce, więc dlatego takie miny ;d

Przy okazji mam do Was prośbę :)
1 września idę na ślub i nie bardzo wiem w co się ubrać.
Jeżeli nie uda mi się nic nowego kupić, to zastanawiam się nad założeniem jednej z sukienek, które mam w szafie. 
Wszystkie 4, które możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej są nowe z metkami i nigdy nie miałam ich na sobie.

Nr 1 - kremowa sukienka z Bershki (99,9 zł) z głębokim wycięciem na plecach.
Mam wątpliwości co do ubrania jej na wesele, bo jak wiadomo biel zarezerwowana jest dla Panny Młodej, ale w sumie sukienka nie jest biała, a kremowa ;)
Nr 2 - czarna sukienka z Bershki z wstawkami z koronki (44,9 zł, kupiona po przecenie). Sukienka ma również głębokie wycięcie z tyłu i dodatkowo jest koronkowa na plecach :)

Nr 3 - również czarna i z koronką sukienka z H&Mu (79,9 zł). Tak samo jak dwie poprzednie sukienki ma głębokie wycięcie z tyłu. Rękawy wykonane są z koronki, która jest również wykończeniem dekoltu i wycięcia na plecach.
Nr 4 - beżowa sukienka z TK MAXXu pokryta czarną koronką (59,99 zł). Sukienka jest na cienkich naramkach i dla odmiany nie ma głębokiego wycięcia na plecach w przeciwieństwie do poprzednich sukienek.
I to by było na tyle, jeśli chodzi o sukienki, które biorę pod uwagę przy wybiorze mojego stroju na ślub. 
Jak myślicie, nadaje się któraś z nich, jeśli bym nic innego nie znalazła?
Czy może lepiej od razu rozejrzeć się za czymś innym? 

Pozdrawiam ;*

30 komentarzy:

  1. Ja bym obstawiała na ślub sukienkę nr 3:) Wszystkie są śliczne, uwielbiam takie, ale wg mnie 3 na ślub najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to nr 3. Masz pewnosc ze panna mloda bedzie miala biala suknie? A nie np bezowa, ecru, czy smietankową? Bezpieczniej wziasc czarna jednak:) Poza tym trojeczka tak czy siak najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm wszystkie bardzo ładne :)
    myślę że czarna na ślub nie pasuje.. (kolor czarny kojarzy się z pogrzebami a nie weselem) z drugiej strony czarny klasyczny i zawsze pasuje.. więc nie umiem doradzić.. wybierz tą w której najlepiej się czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie pierwsza albo ostatnia :)
    nie przejmuj się kolorami, wg mnie to głupota jak niektóre panny młode się oburzają, że ktoś założy biały lub czarny kolor na ich ślub :/ sama na ślubach pojawiałam się w czarnych sukienkach i miałam to gdzieś co sobie pomyślą :) a ta pierwsza jak piszesz że jest kremowa to tym bardziej nie masz się co martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to numer 3 ;) lub 1 ewentualnie ale wszystkie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Według nie lub 3, choć w każdej wyglądałabyś dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog :) polecam Wam rowniez ostatnio odkryta przeze mnie perelke wsrod blogerek http://biancofragola.blogspot.com/ jak chcecie to zobaczcie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sukienki, na ślub założyłabym drugą, albo trzecią...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się najbardziej podoba ta 4, masz śliczną figurę:) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym wybrała 1 lub ostatnią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza albo druga! :-) Hi hi nie pomagamy :-D Piękna masz włosy! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza świetna!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie ładne :):) co do ślubu hm.... biała no raczej nie a czarnej podobno nie powinno sie zakładac na ślub....

    OdpowiedzUsuń
  14. nr. 3 mi się bardzo podoba;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. ta druga sukienka najładniejsza :) jak następnym razem będę w Poznaniu na dłużej to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta druga jest boska:)

    wpadniesz do mnie? zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym dwojeczkę 2 wybrała jezeli o mnie chodzi...świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 albo 3, do tego odpowiednie dodatki i będziesz wyglądała wspaniale ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję Cię:))) Czy jest szansa że dołączysz do moich obserwatorów:)?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakby co to na ślub proponuje iść w tej pierwszej sukience :)

    _____________________
    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja skomentowałam to może i ty ...?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny blog ;)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie
    http://hurtowniamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsza super, ale reszta też ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. HEJ, zapraszam no nowy post:)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienki to coś, co powinna mieć każda kobieta, w każdej ilości. mnie tego brak w szafie, więc teraz na gwałt poszukuję ciekawych, po rozsądnej cenie! :)

    OdpowiedzUsuń