Translate

sobota, 11 sierpnia 2012

Sierpień - czas letnich wyprzedaży ! :)

Hej śliczne :)

Chyba każda z nas lubi kupować podczas wyprzedaży.
Można upolować naprawdę fajne rzeczy w świetnych cenach!
Wczoraj będąc w mieście z siostrą weszłyśmy na chwilę do Galerii Malta w Poznaniu.
Odwiedziłyśmy tylko jeden sklep - ZARA.
I chociaż nie planowałam żadnych zakupów, wyszłam ze sklepu z 2 cudnymi rzeczami ;d

Pierwszą rzeczą, która zwróciła moją uwagę były beżowe buty.
Są to sandałki na wysokiej szpilce, ale o dziwo bardzo wygodne.
Buty miały oderwaną metkę, więc z początku nie znałam ich ceny.
Podeszłam więc z nimi do kasy i zapytałam ile kosztują.
Okazało się, że szpilki są przecenione na: ... 59,9 zł!!!
Nie odchodząc od kasy, od razu za nie zapłaciłam ;)
Nie mogłam ich nie kupić! ;d 
Nie wiem jaka była ich pierwotna cena, ale kiedyś już je oglądałam i wydaje mi się, że kosztowały mniej więcej 200 zł, jak większość zarowych butów.

Drugą rzeczą, która mi się spodobała była koronkowa bluzka, którą już wcześniej kiedyś przymierzałam w Zarze. Nie kupiłam jej jednak wtedy, bo kosztowała 89,9 zł. Wydało mi się to trochę dużo jak na bluzkę.
Ale jak weszłam do Zary wczoraj zobaczyłam, że wisi ostatnia sztuka, akurat rozmiar S :) Spojrzałam na cenę, a tu przecena z 89,9 zł na 39,9 zł! :)
Długo się nie zastanawiałam nad jej kupnem, mimo że to już moja nie wiem która z kolei koronkowa rzecz. Za taką cenę grzech byłoby jej nie kupić ;d

Jestem bardzo zadowolona z wczorajszych zakupów, szczególnie z butów.
Wkrótce postaram się pokazać jakąś stylizację, w której wkorzystam moje wyprzedażowe łupy ;d

19 komentarzy:

  1. Buciki bardzo ładne, chociaż ja za takim kolorkiem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie dla mnie ale bardzo sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te buty jednak wiem, że jak dla mnie nie byłyby ani wygodne ani.. w ogóle nie wsadziłabym do nich stopy :D

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, jakie wyprzedażowe łupy:) Fajnie, że udało Ci się upolować takie okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. boze buty sa cudne, zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są piękne! i ta cena! uuuuh, muszę jutro do galerii pojechać... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku jejku jej ! butki są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no te buty są rewelacyjne! <3 Na każdą okazję i pięknie wydłużą nogi! <3 Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te buty.Dopiero zaczęłam prowadzić blog'a. Mam nadzieję, że wpadniesz od czasu do czasu zerknąć co się w nim dzieje. Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blog! I adore it!
    follow each other on GFC / Bloglovin? let me know in the comments... will be more than happy to follow you back!
    XoX
    Borka
    www.chicfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń