Translate

niedziela, 5 sierpnia 2012

Sephora - krem nawilżający i roll-on + współpraca Sudomax

Hej;**
Przepraszam, że ostatnio przez kilka dni nie pisałam, ale po prostu nie miałam za bardzo na to czasu.
Mamy wakacje, więc staram się korzystać z pięknej pogody i większość czasu spędzam poza domem.

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje 2 kosmetyków do pielęgnacji twarzy, które kupiłam w Sephorze na promocji (za każdy z kremów zapłaciłam 19 zł). Oba kosmetyki mają w składzie naturalne składniki, bez parabenów i innych niepotrzebnych rzeczy ;) Nie podrażniają wrażliwej skóry i nadają się dla alergików.
Pierwszym kosmetykiem jest krem nawilżający.
Oprócz właściwości nawilżających ma za zadanie eliminować pierwsze oznaki starzenia. Czy rzeczywiście to robi? - Trudno powiedzieć. Może dlatego, że w sumie jeszcze jakichś większych oznak starzenia na skórze nie mam. Ale co do nawilżania to się mogę w pełni zgodzić. Bardzo dobrze nawilża i nie jest przy tym tłusty. Ja stosuje go rano na oczyszczoną wcześniej twarz. Jest świetną bazą pod makijaż. Idealny lekki krem nawilżający w sam raz na lato.
Drugim kosmetykiem jest roll-on pod oczy w formie żelu z tej samej serii co powyższy krem nawilżający. Jego zadaniem oprócz nawilżania jest likwidowanie opuchnięć pod oczami i oznak zmęczenia. Muszę przyznać, że jest to również kosmetyk idealny na lato. Ostatnio dość często imprezuję i co się z tym wiąże mało śpię. Żel stosuje codziennie rano i wieczorem i dzięki niemu żadnych worków pod oczami nie mam mimo nieprzespanych nocy. Jest świetny także po opalaniu. Po wcześniejszym schłodzeniu w lodówce przynosi ulgę po dniu spędzonym na słońcu.

Z obu kosmetyków jestem w pełni zadowolona. Jeśli któraś z Was szuka kosmetyków nawilżających i przy wyborze kremu kieruje się głównie jego składem to te dwa będą idealne :)


Na koniec kolejna wspópraca, jaką udało mi się niedawno nawiązać.
SUDOMAX :) Jak tylko przetestuję, na pewno dodam recenzje.

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wspolpracy!! A kosmetykow z sephory nie uzywalam;P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowe musza być te kremy :) Sudomax cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam sie nad tymi kosmetykami :) a powiedz jaka jest ich cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy z kremów kosztował 19 zł :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawe te kosmetyki z Sephory, prawdę mówiąc nigdy nie próbowałam sephorowych kosmetyków, raz tylko perfumy sygnowane ich marką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe te kremy sa.....nigdy nie uzywalam nic Sephory wiec bardzo intrygujace sa te urocze tubki :)
    gratulacje wspołpracy, miałam ten krem i jest dobry - na wszytsko praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam nic z Sephory ale od jakieś czasu czaję się na ich kremy....zaciekawiły mnie:)

    Zapraszam do mnie, na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń