Translate

niedziela, 19 sierpnia 2012

GOSH Smoothing Body Lotion - Special Summer Edition

Hej!

Znów mamy upały, więc dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat kolejnego balsamu, bo latem bez dobrego balsamu nawilżającego ani rusz! ;)
Jak już kiedyś pisałam w czasie upałów moje zużycie balsamów w ciągu roku jest największe. 
Często wtedy sięgam po jakieś nowości.
Tym razem mój wybór padł na GOSH smoothing body lotion ze specjalnej letniej edycji.

Jestem nim pozytywnie zaskoczona.
Jest  to mój pierwszy balsam Gosha i z pewnością nie ostatni ;)
Skusiłam się na niego, ponieważ byłam bardzo zadowolona z dezodorantów tej firmy i chciałam wypróbować ich inne kosmetyki.
Balsam głęboko nawadnia skórę dzięki zawartości ekstraktu z owocu granatu.
Formuła DayMoist zapewnia skórze odżywienie, nawilżenie i zdrowy wygląd. Po nakremowaniu skóra jest wyraźnie wygładzona i miła w dotyku.
Balsam pozwala przywrócić skórze optymalny poziom nawilżenia i natłuszczenia.
Konsystencja balsamu jest bardzo lekka, przyjemnie się rozsmarowuje i szybko wchłania w skórę, nie pozostawiając na niej tłustego filmu.
Nie jestem tylko do końca przekonana co do jego zapachu.
Wydaje mi się taki trochę nijaki. Z tyłu przeczytałam, że balsam ma delikatny i unikalny zapach wzbogacony o olej z awokado i witaminę E.  Myślę, że jeżeli ktoś nie lubi intensywnie pachnących balsamów o konkretnych zapachach to ten będzie dla niego idealny ;) 
Z pewnością nie jest duszący, więc współgra z nutą naszych perfum.
Balsam zapewnia ochronę przed promianiami UV dzięki właściwościom ściągającym i wzmacniającym.
Muszę przyznać, że jest to chyba jeden z lepszych balsamów nawilżających jakie miałam do tej pory.
Na pewno nie poprzestanę na tym jednym i wypróbuję jeszcze inne balsamy Gosha.

Minusem balsamu dla niektórych może być cena - ja go kupiłam na promocji za niecałe 30 zł (29,99).
Mimo to jednak na pewno go jeszcze kiedyś kupię, bo skóra bo jego użyciu jest naprawdę dobrze nawilżona i przyjemna w dotyku.

A Wy co o nim sądzicie? Miałyście ten balsam? Lubicie go? ;)

;*

5 komentarzy:

  1. ja mam na niego ogromną chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też go w promocji gdzieś widziałam i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam balsamu firmy dove i też jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne body,
    Super blog:)

    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń