Translate

środa, 15 sierpnia 2012

AA Ultra Nawilżenie - płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy

Hej!

Pogoda za oknem nie zachęca nas ostatnio do spędzania czasu poza domem, więc korzystając z chwil odpoczynku w domu przygotowałam dziś dla Was kolejną recenzję;)
Tym razem będzie to płyn micelarny AA Ultra Nawilżenie do demakijażu oczu i twarzy.
A trafił do mojego koszyka całkiem przypadkowo ;d
Wybrałam się ostatnio do Superpharm w celu kupienia micelka od Bourjois, który większość z Was bardzo sobie chwali. Niestety go nie było, więc postanowiłam kupić coś innego.
I tak mój wzrok przyciągnął ten oto płyn micelarny od AA.
Jak widać był przeceniony, więc tym bardziej mnie zachęcił do kupna (normalna cena to kilkanaście złotych - uważam, że to bardzo niewiele jak na tak dobry płyn).
Jest to mój pierwszy płyn micelarny tej firmy, z pewnością nie ostatni! 

Jest świetną alternatywą dla mleczka i toniku.
Bardzo dokładnie zmywa makijaż przy czym nie podrażnia skóry, więc nadaje się dla alergików i osób z cerą wrażliwą. Nie zawiera parabenów, alregenów i sztucznych barwników.
Dzięki zawartości kwasu hialuronowego intensywnie nawilża i wygładza skórę.
Alantoina i d-panthenol łagodzą podrażnienia.
Struktury micelarne zapewniają dogłębne oczyszczenie.
Byłam zaskoczona jak szybko poradził sobie z demakijażem oczu.
Wystarczyło dosłownie kilka ruchów wacikiem, a po tuszu do rzęs nie było żadnego śladu. 
Ma bardzo delikatny, orzeźwiający zapach powodujący uczucie świeżości.
Skóra po użyciu jest widocznie nawilżona, ale nie tłusta.
Z tyłu opakowania możemy wyczytać, że nadaje się dla kobiet z przedziału wiekowego 20-40, czyli akurat się w nim mieszczę (mam 21 lat ;d), ale myslę, że jeżeli trochę wychodzicie poza jego granice to nic się Wam nie stanie jak go wypróbujecie.
A wypróbować go naprawdę warto.
Na odwrocie możemy również wyczytać, że zawiera struktury micelarne, które zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, z czym się w pełni zgadzam.
Nie miałam jeszcze żadnego mleczka ani płynu micelarnego, który by tak szybko usuwał makijaż oczu. Zawsze miałam z tym największy problem podczas demakijażu i musiałam wielokrotnie trzeć moje powieki, na których rozmazywał się tusz, co nieraz powodowało podrażnienia.
Dzięki temu płynowi nie mam z tym najmniejszego problemu. Usuwa tusz i kredkę błyskawicznie.
Jeśli nie jesteście do końca zadowolone ze swojego obecnego mleczka/płynu micelarnego to wypróbujcie tego. Naprawdę świetnie usuwa makijaż, więc może i Wam przypadnie do gustu :)

A Wy co o nim myslicie? Używałyście/używacie? Również jesteście z niego zadowolone? ;)

6 komentarzy:

  1. za taką ceną z chęcią bym wypróbowała bo kocham micelki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam, ale jak trafię na taką promocję to chętnie kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam :) i nie używam nic z takich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z AA jestem zawsze zadowolona:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zakupiłam sobie płyn do demakijażu z Awokado, więc tego sobie w tej chwili nie kupię, jednak z pewnością w przyszłości spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń