Translate

czwartek, 12 lipca 2012

Ziajowy duet demakijażowy + małe zakupy ;p

Ziaję ogórkową chyba każda z Was doskonale zna.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem z niej bardzo zadowolona.
Toniku i mleczka z ogórkowej serii używam codziennie.
Tonikiem przemywam twarz rano, a wieczorem zmywam makijaż mleczkiem.
Kosmetyki przeznaczone są do skóry normalnej, tłustej i mieszanej.
Są ogólnie dostępne w każdej drogerii.

 Tonik delikatnie odświeża i nawilża skórę.
Ma przyjemny ogórkowy zapach.
Nie podrażnia skóry, nie uczula.
Jest wydajny i tani (cena: 5-7 zł).

Mleczko doskonale usuwa makijaż, pozostawiając skórę dobrze oczyszczoną.
Nie zatyka porów i nie powoduje podrażnień.
Ma ładny świeży zapach i lekką konsystencję.
Jest wydajny i w niskiej cenie (5-7 zł).

Oba kosmetyki razem tworzą bardzo zgrany duet oczyszczający twarz :)
Używam od dawna i pewnie długo będę im wierna.

No, może czasem zdarzy mi się je zdradzić, np. z wodą micelarną z Bourjois, o której się tyle dobrego naczytałam w Waszych blogach, że aż muszę ją sama wypróbować na własnej skórze ;))


Dzisiaj byłam popołudniu na małych zakupach ;)
Tak jak sobie obiecałam nie kupiłam tym razem żadnych ciuchów.
Wróciłam do domu za to z kilkoma nowymi kosmetykami.
Nie mogłam się im oprzeć ;d

W Sephorze kupiłam puder matujący w kompakcie kolor warm nude - przecenipny na 19 zł z 39.
I cztery lakiery do paznokci - każdy po 5 zł (regularna cena to 20 zł za jeden lakier)
kolory: jacuzzi bubbles, girls want tenderness, teeny bikini i shrimp coctail.
Akurat mi się kończy mój puder matujący z Rimmela, a ten z Sephory kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona.
No a lakierów do paznokci nigdy dość ;))
Zawsze się przydadzą, szczególnie latem, kiedy można zaszaleć z różnymi kolorami.


15 komentarzy:

  1. lubię kosmetyki ziaji :)) a lakiery świetne, u mnie post lakierowy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten duet bardzo mocno ;) śliczne lakiery extra puder :) też takie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kolorki lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ziaje znam i kocham miloscia bezwarunkowa hehe:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swego czasu uzywalam tonika i mleczka z ziaji, z tymze do skory suchej, tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten duecik :) Tonik szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam aż 3 toniki Ziaji, każdy inny i nawet je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam okazji uzywać tego zestawu z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) U mnie jest loteria! Zapraszam do wzięcia udziału! Link do notki z loterią: http://alex-it-me.blogspot.com/2012/07/loteria.html Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ostatnio taki puder i bardzo jestem zadowolona:)
    a kolorki lakierów cudowne;D
    obserwujemy;p
    zapraszam do mnie
    http://skyydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne odcienie lakierów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej odpowiada mi ten miętowy lakier do paznokci :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie ladne lakiery :))))) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń