Translate

niedziela, 8 lipca 2012

Summer manicure

Hej kochane :)

Ale mamy upalny weekend.
Termometr pokazywał u mnie nawet ponad 35 stopni! 

Postanowiłam więc, że pomaluję sobie paznokcie jakimś słonecznym lakierem.
Użyłam do tego pomarańczowego lakieru Inglot nr 978, żółtego lakieru z H&M summer sunrise i topper z Essence 02 circus confetti.

Lakiery z Inglota bardzo lubię, bo są trwałe, łatwo się nimi maluje i mają ogromny wybór kolorów.
Lakierami z H&M też chętnie maluję paznokcie, bo są łatwe w aplikacji, jakościowo może trochę gorsze od tych z Inglota, ale kolory mają równie piękne. 
Tooper z Essence jest u mnie niezastąpiony jeśli chodzi o zdobienie paznokci ;))
 Efekt widoczny poniżej :)

Mi się podoba a Wam?
Coś dla odmiany, bo przeważnie maluję paznokcie na czerwono ;))

Miłego niedzielnego wieczoru ;*

13 komentarzy:

  1. ten topper jest świetny , bardzo ładny mani :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no bardzo słonecznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no na poczatku ale po ok. tygodniu znika i buzia jest calkiem inna gladsza itp. a twoje paznokcie bardzo slonenczne fajne :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teń żółty właśnie na taki poluje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej sliczne :) super jest ten kolor pomaranczowy... :)
    ps dziekuje za mile slowa otuchy i juz po malu do Was wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również uwielbiam lakiery inglota ;d ten zółty jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie słoneczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też tak gorąco ;) Najbardziej mi się podoba ten pomarańczowy lakier ;)

    U mnie recenzja pudru brązującego Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie :-). Najbardziej podoba mi się żółty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz na takie upaly;) Bardzo sloneczny, wakacyjny, PLAZOWY!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie <3!
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń