Translate

niedziela, 15 lipca 2012

Różowe paznokcie i bordowe body

Hej :**

Dziś pomalowałam paznokcie jednym z czterech lakierów, które ostatnio kupiłam w Sephorze.
Kolor który wybrałam na dziś to shrimp coctail. 
Przyznam szczerze, że podczas zakupów co do niego byłam najmniej przekonana.
Nie bardzo lubię lakiery perłowe, mieniące się. 
Preferuję raczej błyszczące, jednolite kolory, bez świecących drobinek.
No ale że akurat była okazja - lakiery zamiast 19 zł kosztowały tylko 5 to zdecydowałam się kupić ich kilka, w tym również ten kolor.

Według mnie lakier na paznokciach prezentuje się całkiem nieźle.
Zastanawiam się nawet, czy nie dokupić podobnego w pomarańczowym kolorze. Na lato w sam raz :))

Lakiery z Sephory bardzo lubię - są trwałe, mają świetne pędzelki, którymi się łatwo maluję płytkę paznokcia nie brudząc skórek. Jedne z moich ulubionych lakierów ;)
Na prawdę warto więc skorzystać z okazji i kupić lakiery w promocyjnej cenie.

No i na koniec fotki z dzisiaj :)
Czerwone body to również nowość w mojej szafie. 
Dzisiaj miałam je na sobie po raz pierwszy i bardzo je polubiłam ;)


Body - Tally Weijl, Spodnie - River Island, Torebka - Atmosphere, Okulary - H&M, Sandałki - Parfois (z małą przeróbką ;d )

A Wy lubicie lakiery z Sephory? Co sądzicie o tym kolorze?
Podoba Wam się koronkowe body? :)

Miłego niedzielnego wieczoru ;**

10 komentarzy:

  1. ale ładny :) podobają mi się take róże :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. body rzeczywiście prezentuje się bardzo fajnie:) chociaż ja rzadko noszę takie ubrania, bo jakoś jest mi niewygodnie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do koloru paznokci to również za takimi nie przepadam :-) Jeżeli chodzi o body to bardzo mi się podoba, jednak nie jest dla mnie, ponieważ mam dość szerokie biodra i duży biust, więc nie wyglądałoby to ładnie.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne paznokcie :) no a koronka to widze zawładnęła twoja szafą w tym sezonie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor lakieru jest śliczny, a o lakierach z Sephory to się nie wypowiem bo jeszcze żadnego nie miałam! aż mi wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
  6. calkiem ciekawy kolorek tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń