Translate

piątek, 20 lipca 2012

Przecenowe łupy

Hej :)

Koniec lipca jest czasem, kiedy w sklepach możemy znaleźć mnóstwo przecenionyc rzeczy.
Warto więc w tym czasie wybrać się na zakupy ;)

Wczoraj weszłam na chwilę do Galerii i rozejrzałam się trochę po sklepach.
Wiem, że obiecałam sobie, że na do końca lipca koniec z zakupami, ale nie potrafiłam się oprzeć dwóm rzeczom ;)

W dodatku ceny były bardzo kuszące.

Pierwszą rzeczą, którą wczoraj kupiłam są kolejne sandałki.
Czarne ze złotymi ozdobnymi łańcuszkami.



Według mnie całkiem fajnie prezentują się na stopach.
Kupiłam je w Parfois za jednyne 49,9 zł. Były przecenione z 99 zł.

Kolejnym zakupem był mały dorbiazg z Bijou Brigitte :)
Pozłacany charms - serduszko.
Od dawna planowałam kupno złotej bransoletki charms.
W swojej kolekcji mam narazie srebrną z wieloma charmsami, ale ostatnio częściej noszę złotą biżuterie, więc pomślałam, że bardziej by mi pasowała.

Jak narazie brakuje mi jeszcze ciągle złotej bransoletki, do której mogłabym go przyczepić, więc pewnie będzie to rzecz, za którą będę się teraz rozglądać w sklepach :)

Za charmsa zapłaciłam tylko 30 zł. Był przeceniony z 79 zł. 
Myślę, że się opłacało :))
A Wam jak się podobają moje wczorajsze zakupy? :)
Też korzystacie z okazji i buszujecie w sklepach podczas wyprzedaży? 

11 komentarzy:

  1. Buty śliczne, a Charms -okazja :) i to fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne buciki :):) tez to znam kiedy obiecuje sobie ze nic juz w danym miesiacu nie kupie a jednak i tak to robie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty, sama bym takie chciała.
    Bardzo fajny blog.
    Obserwuje, moze zrobisz to samo?

    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny charms ;) a buciki na pewno będą wygodne ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh te przeceny :)

    zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne, korzystam, korzystam, można znaleźć naprawdę tyle cudownych rzeczy! pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam przeceny:) suer zakupy , to serduszko CUDNE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie dziwię się, ja także bym się nie oparła :- Łupy boskie! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno sandałki, jak i charms - śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale te sandałki są przepiękne <3 już Ci ich zazdroszczę :) charms też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń