Translate

środa, 4 lipca 2012

Kilka nowości

Hej ;**

Znów  byłam na zakupach, dlatego w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać pare nowości w mojej szafie ;)

Pierwszą z nich jest koronkowa bluzka z Tally Weijl.
Ostatnio ciągle mogę chodzić w koronkowych bluzkach. Uwielbiam ten motyw ;)
Bardzo mi się spodobała. Tylko znów miałam problem z wyborem koloru..  ;d
Oprócz tej którą wybrałam, były jeszcze czarne, białe, i zielone. W końcu po wielu przymiarkach zdecydowałam się na kolor szaro/beżowy.
Stwierdziłam, że czarnych i białych ciuchów mam sporo, a zielony może nie do wszystkiego pasować. Kolor, który wybrałam wydał mi się najbardziej uniwersalny.
Cena z metki 39,9 zł.
Po podejściu do kasy czekała mnie miła niespodzianka.
Okazało się, że bluzka jest 20% przeceniona i zapłaciłam za nią tylko 31,95 zł.
Kolejna nowość w mojej szafie to sandałki z Parfois.
Niby nic szczególnego. Zwyczajne, proste buty, ale może właśnie to mnie w nich urzekło

Zawsze mogę sobie je jakoś ozdobić doczepiając koraliki lub jakieś świecidełka do paska, jak mi się znudzą.
Chociaż moja mama uważa, że taki ich urok i żadne dodatkowe ozdoby nie są im potrzebne.


Buciki również bardzo tanie - 49,9 zł.

Portfel zbytnio nie ucierpiał, więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona z wczorajszych zakupów ;)

15 komentarzy:

  1. nie lubię takich sandałków u siebie ale u ciebie wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie takich sandalkow :P Ale bluzeczka piekna.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię takie sandałki :) prawie jak na bosaka :) wygoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta bluzeczka :):) a sandały proste ale właśnie takie są najlepsze bo do wszystkiego pasują :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this, the top is amazing.

    xoxo
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sandałki świetne, niby proste, ale jednak mają coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka jest cudowna, pięknie na Tobie leży ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili - pojawił się nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 100 obserwatorów ;)
    A sandałki naprawdę bardzo ładne ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie lubię chodzić w sandałkach .. :D.
    Bardzo ładna bluzka :D.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. hi dear your blog is fantastic <3 I love it <3 may we can follow each other? :) it will be a great pleasure to me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że mama ma rację :) Buty są urocze takie jakie są :)

    OdpowiedzUsuń