Translate

poniedziałek, 30 lipca 2012

Dezodoranty GOSH + współpraca Acne-Stop

Hej śliczności :*

Dzisiaj napiszę Wam parę słów o moim nowym odkryciu, jakim są dezodoranty Gosh.
Od dawna byłam wierna dezodorantom Dove i nadal ich używam, ale koleżanka tak je zachwalała, że postanowiłam wypróbować.
Teraz używam ich naprzemian z moim Dove.
Mam dezodorant w sprayu i w kulce z serii Fresh Breeze.
Nigdy nie przepadałam za kulkami. Po prostu nie lubię tego, że w chwili ich używania pozsotawiają lepki film na skórze. Ale tą kulkę polubiłam :) Chwilę po użyciu pacha jest sucha.
Dezodorant w sprayu zawsze lubię mieć przy sobie w torebce, zwłaszcza gdy na dworze tak gorąco jak mamy teraz. Daje uczucie natychmiastowego odświeżenia w upalny dzień.
Oba dezodoranty są idealne na lato. Mają świeży, delikatny zapach bryzy morskiej z energetyzującą nutą limonki. Zapach jesy bardzo subtelny, więc nie gryzie się z zapachem używanych przez nas perfum.

Nigdy wcześniej ich nie używałam, ale myślę, że teraz będą częśto gościć w mojej kosmetyczce. Polecam, szczególnie na lato :)

Koszt kulki: ok 15 zł.
Koszt sprayu: ok 20 zł.

Z tej serii dostępny jest jeszcze balsam do ciała i płyn do kąpieli.


Na koniec chciałam Wam się pochwalić moją drugą współpracą, którą nawiązałam: Acne-Stop. Przed chwilą przyszły do mnie próbki kremów, które mam nadzieję poprawią kondycję mojej cery :)

19 komentarzy:

  1. Gosh bardzo lubią tą firmę :) zapachy ma prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dezodoranty wydają sie świetne, muszą mieć piękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak na razie jestem wierna Garnierowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam nic z firmy Gosh ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam kosmetyków z firmy Gosh, ale słyszałam,że fajne ma zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo nigdy nie widzialam z Gosha deodorków ;))
    Gratulacje wspołracjy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam tej kulki i dezodorantu, niemniej jednak wiem, ze gosh ma bardzo dobre kosmetyki:) Gratuluje wspolpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dotąd nie znałam tej firmy, ale może się skuszę na ten spray ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tych dezodorantach myslam ze gosh ma tylko kolorówkę

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie spotkałam się z tymi firmami :)

    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. CoOl*
    but I prefer the Garnier ones ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. koniecznie się pochwal działaniem tych kremów, bo jeszcze o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy kremik....będe czekac na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy na nawiązaną współpracę :) teraz czekamy na recenzję. Jeżeli pojawią się jakieś pytania bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu oraz na naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń